کد مطلب: 

291759

بررسی پیاده سازی دولت هوشمند

در نشست هم اندیشی که به همت دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد، چالش های پیاده سازی دولت هوشمند مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی پیاده سازی دولت هوشمند

به گزارش سیتنا، سومین جلسه از سلسلسه نشست‌های هم اندیشی پیرامون دولت هوشمند به همت دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه با حضور تعدادی از مسئولان سازمان اداری و استخدامی و سازمان فناوری اطلاعات و جمعی از متخصصان حوزه‌ هوشمندسازی دولت و تحول اداری برگزار شد، با تاکید بر اسناد بالادستی ناظر بر دولت هوشمند، چالش‌های پیاده‌سازی و خط‌مشی‌گذاری دولت هوشمند مورد واکاوی قرار گرفت.

در پایان مقرر شد با توجه به ضرورت پیاده‌سازی مصوبات مرتبط با دولت الکترونیکی و هوشمندسازی خدمات، سیاست‌های بالادستی مورد نیاز برای دولت هوشمند به نحوی طراحی و مدون شود که پیامدها و اثرات اجتماعی مشخصی را در زندگی مردم داشته باشد.

بر اساس این گزارش، مطابق اساسنامه، شورای اجرایی فناوری اطلاعات‌ متولی به کارگیری و گسترش فناوری اطلاعات در کشور بوده و علاوه بر خط‌مشی‌گذاری در حوزه دولت هوشمند، نظارت و ارزیابی آن را نیز بر عهده دارد و در همین راستا دبیرخانه این شورا، سلسله جلساتی را به منظور آسیب شناسی و پیشبرد دولت هوشمند برگزار می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-02 11:06

افزودن دیدگاه جدید