کدخبر :291443 پرینت
03 اسفند 1402 - 09:55

میخوای گیفت کارت پلی ‏استیشن رو زیر 5 دقیقه دریافت کنی؟ با اوریکس گیم همراه باش...

امروزه میلیون‏ ها کاربر در سراسر جهان به کنسول بازی‏های ویدیویی خانگی روی آورده ‏اند. یکی از همین پدیده های صنعت‏ گیم، کنسول پلی‏استیشن است که محصول کمپانی سونی می‏باشد.

متن خبر

گزارش آگهی/ محبوب‏ترین نسل پلی ‏استیشن در میان کاربران، PS4  و  PS5 می‏باشد که در دو نسخه دیسک خور و دیجیتالی در بازار وجود دارد. اما کنسول دیجیتال به دلیل کیفیت بالا و اجرای راحت‏تر توسط کاربران، و از طرفی به دلیل دسترسی به بازی‏های بیشتر با امکان خرید اشتراک از اکانت‏های قانونی قطعا طرفداران بیشتری دارد. از این رو کمپانی سونی، برای استفاده از همه امکانات و آیتم‏ های موجود در شاپ پلی ‏استیشن، Gift Card Play Station را ارائه کرده است. شما می‏توانید خرید گیفت کارت پلی ‏استیشن اورجینال و اصلی را با قیمت ارزان‏تر از سایر فروشگاه ‏ها و تحویل سریع (کمتر از 5 دقیقه) از فروشگاه اوریکس گیم تهیه نمایید. در ادامه با مطالب زیر با من همراه باشید.

  • گیفت کارت چیست؟
  • مزایای خرید گیفت کارت پلی‏استیشن از فروشگاه اوریکس  گیم
  • گیفت کارت پلی‏استیشن پلاس چیست؟
  • کدام فروشگاه‏ها معتبر هستند؟

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در واقع یک اعتبار مجازی است که جایگزین پول نقد، برای خرید از فروشگاه‏ های خاص می‏شود. پس اگر از کاربران کنسول پلی ‏استیشن هستید، برای خرید از استور PSN به گیفت کارت پلی ‏استیشن نیاز دارید تا بتوانید به همه محصولات غیر فیزیکی و دیجیتالی کمپانی سونی دسترسی داشته باشید. گیفت کارت‏ها دارای یک کد 12 رقمی است که با وارد کردن آن در کنسول خود می‏توانید کیف پول حساب کاربری خود را شارژ کنید. پیشنهاد می‏کنم خرید گیفت کارت پلی ‏استیشن را حتما از فروشگاه معتبر اوریکس  گیم انجام دهید. علاوه بر این، طرفداران کنسول ایکس باکس می‏توانید برای خرید گیفت کارت ایکس باکس و همچنین علاقه مندان کنسول نینتندو می‏توانید برای خرید گیفت کارت نینتندو به این فروشگاه مراجعه کنید و خیلی سریع (زیر 5 دقیقه) آن را دریافت کنید.

[node:title]

مزایای خرید گیفت کارت پلی‏ استیشن از فروشگاه اوریکس  گیم

با خرید گیفت کارت پلی‏ استیشن از فروشگاه اوریکس  گیم می‏توانید بدون نیاز به ویزا کارت و یا مستر کارت، اکانت PSN خود را به میزان اعتبار موجود در گیفت کارت به راحتی شارژ کنید و از محصولات پلی ‏استیشن استفاده کنید. با خرید گیفت کارت پلی ‏استیشن امکان خرید تم‏ های آنلاین برای جذاب کردن محیط بازی و فضای کاربری برای شما فراهم می‏ شود. همچنین امکان خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی، پیش خرید یا pre-  order  بازی‏های پلی ‏استیشن و بهره‏ مندی از تخفیفات ویژه کمپانی سونی برای بازی‏های مختلف برای شما فراهم می‏ شود. شما می‏ توانید در کمتر از 5 دقیقه با خرید گیفت کارت پلی ‏استیشن از فروشگاه اوریکس گیم به همه این آیتم‏ها دسترسی پیدا کنید.

[node:title]

گیفت کارت پلی ‏استیشن پلاس چیست؟

اگر شما جزو کسانی هستید که کنسول‏های PS4  و  PS5را دارید، برای تجربه کردن بازی‏های گروهی آنلاین نیاز به خرید گیفت کارت پلی‏ استیشن پلاس دارید. اشتراک‏های PSN Plus معمولا یک ماهه، سه ماهه و یکساله می‏باشد که با خرید آن می‏توانید علاوه بر استفاده از تخفیفات هفتگی و ماهانه کمپانی سونی که بر روی برخی از آیتم ‏ها  اعمال می‏کند، از بازی آنلاین و گروهی با دیگر کاربران نهایت لذت را ببرید.

کدام فروشگاه ‏ها معتبر هستند؟

قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند. فروشگاه اوریکس  ‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد)، لوگو طلایی ساماندهی و همچنین برخورداری از یک تیم پشتیبانی کاربلد و همیشه آنلاین در همه روزهای هفته، این امکان را به شما می‏دهد تا بتوانید، گیفت کارت‌های پلی ‏استیشن خود را در یک محیط کاملا امن و قانونی خریداری نمایید و از قیمت‏های ارزان و ارسال‏های فوری بهره‏مند شوید. با دنبال کردن شبکه ‏های اجتماعی این فروشگاه نیز می‏توانید علاوه بر اطلاع از اخبار و گیم پلی بازی‏ها، از کدهای تخفیف استثنایی که به صورت دوره‏ای قرار می‏دهند استفاده کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.