کد مطلب: 

290880

شرکت متا حساب‌های کاربری رهبر انقلاب در اینستاگرام و فیسبوک را مسدود کرد!

شرکت متا در تضاد آشکار با اصل آزادی بیان و ادامه سیاست‌های مغرضانه خود در حذف و سانسور محتواها در مواجهه با شخصیت‌های مورد علاقه ایرانیان، مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر دنیا، حساب کاربری رهبر معظم انقلاب در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام با پنج میلیون نفر دنبال کننده را حذف کرد.
شرکت متا حساب‌های رهبر انقلاب در اینستاگرام و فیسبوک را مسدود کرد!

به گزارش سیتنا، حساب فارسی رهبر انقلاب در اینستاگرام پنج میلیون نفر دنبال کننده داشت. بیش از ۲۰۰ هزار کاربر نیز صفحه الشان را در این شبکه‌ اجتماعی به زبان انگلیسی دنبال می‌کردند.

حال آنکه این گونه پلت‌فرم‌های غربی از یک سو مدعی پایبندی به قوانین بین المللی درباره آزادی بیان و احترام به حقوق کاربران هستند و از سوی دیگر تحت تأثیر سیاست‌های ایران ستیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی، با سوگیری به حذف حسا‌ب‌های کاربری و سانسور محتواها و تصاویر کاربران ایرانی و علاقمندان به ایران می‌پردازد.

استفاده و تحمیل این گونه رویکرد مبتنی بر سانسور و حذف با استفاده از بهانه‌هایی چون «قوانین شرکتی» و «تحریم ایالات متحده» و اعمال تحریم‌های دسترسی به برخی کاربران، به طور آشکارا اصل بی‌طرفی شبکه‌ای را که سنگ بنای ایجاد اینترنت است را زیر سوال برده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-09 08:22

افزودن دیدگاه جدید