کد مطلب: 

288771

برنامه وزارت ارتباطات برای تربیت سالانه ۱۰۰ هزار نیروی متخصص

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات اعلام کرد: وزارت ارتباطات در چارچوب برنامه هفتم توسعه، به منظور تربیت سالانه ۱۰۰ هزار نیروی متخصص مورد نیاز کشور، برنامه‌هایی را از چندی پیش با همکاری پلتفرم‌های بخش خصوصی آغاز کرده است.
برنامه وزارت ارتباطات برای تربیت سالانه ۱۰۰ هزار نیروی متخصص

به گزارش سیتنا، مهندس میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در مراسم اختتامیه بوت‌کمپ آینده‌سازان دیجیتال، با اشاره به اینکه اصلی ترین اولویت شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، تربیت نیروهای انسانی متخصص است، گفت: وزارت ارتباطات هم در چارچوب برنامه هفتم توسعه، به منظور تربیت سالانه ۱۰۰ هزار نیروی متخصص مورد نیاز کشور، برنامه‌هایی را از چندی پیش با همکاری پلتفرم‌های بخش خصوصی آغاز کرده است.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات ادامه داد: حتی برخی شرکت‌های خارجی نیز در این برنامه، برای برگزاری دوره‌های تخصصی مشارکت دارند و به فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها مدارک معتبری ارائه می‌شود.

عابدی خاطرنشان کرد: امیدواریم علاقه‌مندانی که در رویدادهایی مانند بوت‌کمپ آینده‌سازان دیجیتال شرکت می‌کنند و در حوزه‌های مورد علاقه خود خبره می‌شوند، در بخش آموزش نیز در قالب مسئولیت اجتماعی خود، با این وزارتخانه و برنامه‌های آموزشی آن همکاری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-14 15:35

افزودن دیدگاه جدید