کد مطلب: 

288608

رونمایی از تمبر سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی کشور

تمبر سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی توسط رئیس مجلس و با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست رونمایی شد و بر اساس دستور رئیس جمهور همه‌ی دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در اجرای بهتر این سند عمل کنند و رصد، پایش و نظارت بر عملکرد این دستگاه‌ها در این سند بر عهده دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی است.
رونمایی از تمبر سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی کشور

به گزارش سیتنا، صبح یکشنبه 19 آذر 1402 با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و محمودلیائی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، در حاشیه رونمایی از سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی، از تمبر اختصاصی این سند در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی رونمایی و سپس به مهر شرکت ملی پست ممهور شد.

پیشتر سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و توسط رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

در این سند وظایف دستگاه های اجرایی مشخص شده است. بر اساس دستور رئیس جمهور همه‌ی دستگاه های اجرایی باید به وظایف خود در اجرای بهتر این سند عمل کنند و رصد، پایش و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در این سند بر عهده دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی است.

به گفته رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت، در پی تصویب سند ملی امنیت غذا و تغذیه در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی و سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامات موثری برای بهبود امنیت غذایی و تغذیه به اجرا درآمده است.

رونمایی از تمبر سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی کشور

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-11 13:54

افزودن دیدگاه جدید