کدخبر :288603 پرینت
20 آذر 1402 - 13:17

ابلاغ پرداخت نزدیک به 36 میلیارد تومان تسهیلات به کسب‌وکارهای حوزه فاوای استان بوشهر

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ارائه تسهیلات به کسب‌و‌کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اشتغال در استان بوشهر خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علی سملیان گفت: بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تسهیلات ارائه شده به صاحبان کسب و کار در حوزه فاوا از منابع بند "الف" تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 پرداخت می شود.

وی با اشاره به ابلاغ 35 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات تبصره 18 به کسب و کارهای حوزه فاوا استان بوشهر، خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات ابلاغی، تاکنون هفت طرح برای دریافت 22 میلیارد تومان توسط این اداره کل و کارگروه استانی تایید و برای پرداخت به پست بانک مرکزی استان ارسال شده است.

سملیان افزود: تسهیلات در قالب هفت طرح حمایتی شامل: حمایت از طرح های ویژه ملی، طرح های پیشران، طرح های تولیدی صادرات محور، طرح های دانش بنیان با فناوری بالا، طرح های سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، طرح های توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی (شهری و روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش ارائه می شود.

وی اظهار کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات بند (الف) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت ایران توان آفرین به آدرس https://irantavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

سملیان در پایان بیان کرد: این اداره کل، ضمن اطلاع رسانی ارائه تسهیلات بند الف حوزه فاوا در استان، جلسات متعددی با پست بانک، پارک علم و فناوری، شرکتهای دانش بنیان و .... برگزار کرده و تلاش می کند به عنوان نماینده وزارت متبوع در استان، هماهنگی های لازم بمنظور تسهیل در حمایت های مالی از کسب و کارهای حوزه فاوا را انجام دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.