کدخبر :288574 پرینت
19 آذر 1402 - 20:58

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنظیم‌گر و مشعل‌دار توسعۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور است

امیر لاجوردی، جانشین وزیر در امور ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مناسبت فرارسیدن بیستمن سالگرد تاسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیامی صادر کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، لاجوردی در این پیام آورده است؛

فرا رسیدن نوزدهم آذر ماه، سالروز تاسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به تمامی همکاران عزیز، تلاشگر و فعالان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور که در راستای ایفای رسالت خطیر تنظیم‌گری ارتباطات و فناوری اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است و نقش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان تنظیم گر و مشعل دار توسعۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور که با اتکا به خداوند بزرگ و با به‌کارگیری دانش، مهارت، تدبیر و هنر خود، فضایی سالم و رقابتی برای توسعه متوازن بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور ایجاد نموده است، انکار ناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

این روز را فرصتی مغتنم، برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل، همفکری و سازندگی بیشتر می دانم و با گرامیداشت آن و تقدیر و تشکر صمیمانه از تمام همکاران خود در سازمان در سراسر کشور از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان توفیقات روزافزون در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

با احترام به شهدای عزیر کشورمان

امیر محمد زاده لاجوردی

انتهای پیام

 

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.