کدخبر :288157 پرینت
09 آذر 1402 - 11:53

امضاء تفاهم‌نامه 11 شهر استان اصفهان برای اجرای پروژه فیبرنوری

با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تفاهم‌نامه 11 شهر استان اصفهان با اپراتور ابلاغی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای شروع پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها امضاء شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، با حضور علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جعفر مطلب زاده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرداران 11 شهر استان و جمعی از مسئولین استانی، تفاهم‌نامه شروع پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها منعقد شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی در این جلسه ضمن بیان اینکه پروژه توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اساس توسعه دیجیتال کشور است، گفت: این پروژه از مهمترین پروژه های زیرساختی و اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: پروژه FTTH در استان اصفهان در هفت شهر بهارستان، مبارکه، فولادشهر، مجلسی، خوانسار، گلپایگان و داران شروع شده و تا کنون بیش از 216 هزار متر حفاری توسط اپراتورهای فناپ و آسیاتک داشته ایم.

بر اساس این گزارش شهرداران شهرهای شهرضا، فلاورجان، زیباشهر، طالخونچه، حبیب آباد، حسن آباد کمشچه، جوزدان، رضوانشهر، اشترجان و ده سرخ قرارداد شروع پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها را با اپراتور ابلاغی سازمان تنظیم مقررات امضاء کردند. استان اصفهان 114 شهر با جمعیتی بیش از 4.5 میلیون نفر دارد که 88 درصد جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.