کدخبر :288015 پرینت
06 آذر 1402 - 16:48

ببینید| ویدیوی گرویدن رپر معروف آمریکایی به اسلام صحت دارد؟

به تازگی کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدئویی مدعی شده‌اند که «تای دولا سای» خواننده رپ آمریکایی به دین اسلام گرویده و خوانندگی و آوازه‌خوانی را کنار گذاشته است.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدیویی نوشتند: «تای دولا سای» خواننده رپ آمریکایی، به طور ناگهانی به اسلام گرویده و اولین نماز خود را در مسجد انجام داده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی، فیلمی از این خواننده رپ آمریکایی در داخل یک مسجد منتشر کرد که در حال یادگیری نماز بود و در آنجا دو رکعت نماز خواند.

این فیلم تای را نشان می‌دهد که درحال فراگیری امور اسلامی است و با یک فردی که توصیه‌های دینی را ارائه می‌دهد، صحبت می‌کند.

پس از پایان نماز، تای دولا ساین با این فرد دست داد و او یک نسخه قرآن به او هدیه داد.

ویدیوی مسلمان شدن تای در زمانی است که فیلم‌های متعددی از افراد مختلف در حال شناخت اسلام و خواندن قرآن پس از حوادث اخیر به ویژه هجوم نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، در حال پخش شدن است.

تای هنوز خبر گرویدن او به اسلام را تایید نکرد اما این خواننده رپ از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام تمامی پست‌ها را حذف کرد و یک تصویر از یک نفر در حال دویدن به سمت نوری از آسمان را منتشر کرد. برخی از کاربران این تصویر را اعلام نمادین و رسمی ورود وی به اسلام دانستند.

برخی از کاربران در صفحه اینستاگرام تای به او برای این تصمیم تبریک گفتند و بسیاری از این مسلمانان از این اقدام استقبال کرد. برخی دیگر نیز خواستار تایید این خبر به طور رسمی شدند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.