کدخبر :288013 پرینت
06 آذر 1402 - 16:29

گمانه‌زنی کاربران از دلیلی حذف اکانت آیسان اسلامی در اینستاگرام

برخی از کاربران معتقدند که بسته شدن حساب کاربری آیسان اسلامی، چهره جنجالی فضای مجازی، عمدی و برای جذب فالوور بیشتر بوده و به زودی حساب او برمی‌گردد، اما برخی دیگر معتقدند به دلیل هجمه انتقادات کاربران اینستاگرام نسبت به این چهره و محتوای غیراخلاقی صفحه آیسان که با توصیه برخی چهره‌ها و سلبریتی‌های اینستاگرام همراه شده، حساب او بسته شده است، اما گروهی از فعالان انقلابی فضای مجازی (کمیته نازعات) با انتشار کلیپی تاکید کرده اند که به جهت توهین‌های مکرر این فرد، حسابش را مسدود کرده اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، آیسان اسلامی چهره‌ای که به شکلی عجیب با پست‌های جنجالی، در عرض چند ماه شش میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام برای خود دست و پا کرده بود، حساب کاربری‌اش بسته شد.

آیسان اسلامی از جمله چهره‌هایی است که با تولید محتوای جنجالی، اشاعه فرهنگ مصرف الکل و دخانیات و استفاده از الفاظ رکیک و خشونت‌بار در پست‌های اینستاگرامی خود در عرض چند ماه بیش از شش میلیون دنبال‌کننده جذب کرد و به شهرت رسید، اما حساب کاربری او غیرفعال و بسته شد.

اتفاقی که برای چهره‌های دیگری نظیر امیر تتلو، خواننده سرشناس و جنجالی هیپ‌هاپ فارسی با ۴ میلیون دنبال‌کننده چندین مرتبه افتاده است.

اخیرا امیر تتلو و سحر قریشی دو چهره جنجالی دیگر اینستاگرام، به شهرت عجیبی که آیسان به یکباره به دست آورده حمله کرده و انتقادات تندی نسبت به او داشتند.

برخی از کاربران معتقدند که بسته شدن حساب کاربری آیسان اسلامی عمدی و برای جذب فالوور بیشتر بوده و به زودی حساب او برمی‌گردد، اما برخی دیگر معتقدند به دلیل هجمه انتقادات کاربران اینستاگرام نسبت به این چهره و محتوای غیراخلاقی صفحه آیسان که با توصیه برخی چهره‌ها و سلبریتی‌های اینستاگرام همراه شده، حساب او بسته شده است.

در همین حال، گروهی از فعالان انقلابی فضای مجازی (کمیته نازعات) با انتشار کلیپی تاکید کرده اند که به جهت توهین‌های مکرر این فرد، حسابش را مسدود کرده اند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.