کدخبر :287957 پرینت
05 آذر 1402 - 17:42

صدای مرموزی که مردم این شهر را بیدار نگه می‌دارد!

مردم شهر کوچک اوماگ در ایرلند شمالی از صدای زمزمه مرموزی که در شب شنیده می‌شود و آن‌ها را بیدار نگه می‌دارد، شکایت دارند. گزارش‌هایی که اخیراً از شهر اوماگ منتشر شده است، نشان می‌دهد که این صدا در آغاز شبیه یک زمزمه مداوم و با فرکانس پایین است و در نیمه‌های شب بلندتر می‌شود و گویی قصد متوقف شدن ندارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا و بر اساس گزارش «odditycentral»، ساکنان شهر «اوماگ» در ایرلند شمالی می‌گویند که این صدای آزاردهنده، خواب را از چشمان آنها ربوده است و شب‌ها بیدار نگهشان می‌دارد.

این صدای مرموز و رعب‌آور که ساکنان آن را به‌مثابه صدای زمزمه یا صدای اشباح در فیلم‌های ترسناک توصیف می‌کنند، اغلب بین ساعت ۱۰ شب تا اواسط نیمه‌شب شنیده می‌شود.

شورای شهر «اوماگ» نیز اظهار داشت که این صدا هفته‌هاست که خواب شبانه ساکنان را مختل کرده است.

مسئولان شهری در این‌باره اعلام کردند: «به دلیل وسعت منطقه‌ای که صدا در آن گزارش شده، تعیین منبع دقیق صدا دشوار است.»

آن‌ها همچنین توضیح داده اند که کارشناسان در حال بررسی عوامل احتمالی و استفاده از تجهیزات تخصصی جهت شناسایی منبع صدا هستند.

گزارش‌هایی که اخیراً از شهر اوماگ منتشر شده است، نشان می‌دهد که این صدا در آغاز شبیه یک زمزمه مداوم و با فرکانس پایین است و در نیمه‌های شب بلندتر می‌شود و گویی قصد متوقف شدن ندارد.

برخی می‌گویند شاید این یک پدیده فصلی یا مربوط به آب و هوا باشد، اما از طرفی ممکن است اتفاق ساده‌ای هم نباشد و منابع و عوامل متعددی در ایجاد آن نقش داشته باشند.

پیشتر نیز در آمریکای شمالی، استرالیا و اروپا نیز گزارش‌هایی از این صدای عجیب، مرموز و آزاردهنده، بدون اینکه منبع آن قابل تشخیص باشد، ثبت شده بود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.