کد مطلب: 

287848

ببینید| مالک اینستاگرام در صدر فهرست تاثیرگذارترین صهیونیست‌های دنیا

روح الله مومن نسب، تاکید کرد: «مارک زاکربرگ» مالک فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام، اولین صهیونیست تأثیرگذار در جهان است؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جایگاه دوم قرار دارد و نفر سوم هم کسی نیست جز «شریل ساندبرگ» معاون زاکربرگ؛ اینستاگرامِ اسراییلی هم مثل رژیم حرامزاده صهیونیستی، یک غده سرطانی‌ است.
ببینید| مالک اینستاگرام در صدر فهرست تاثیرگذارترین صهیونیست‌های دنیا

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، روح الله مومن نسب، کارشناس فضای مجازی با انتشار کلیپ و اطلاعاتی مستند پیرامون صهیونیست تأثیرگذار در جهان، در ویراستی نوشت:

اولین صهیونیست تأثیرگذار جهان، مارک زاکربرگ (مالک فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام) است؛ بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) در جایگاه دوم قرار گرفته! و نفر سوم هم کسی نیست جز شریل ساندبرگ (معاون زاکربرگ)… این رو هم در مناظره گفتم که در حمایت از رژیم حرامزاده صهیونیستی توسط «آخرین خبر» فیلتر شد!

اینستاگرامِ اسراییلی هم مثل رژیم حرامزاده صهیونیستی ، یک غدۀ سرطانی‌ست. این غده توسط عوامل بیرونی و درونی در بدن جامعه شکل گرفت، رشد کرد و اگر به سراغ‌ش نرویم، پیش می‌رود و تمام جامعه را نابود می‌کند… پس «باید» با آن مبارزه کنیم؛ حتی اگر بدن در فشار و درد مقطعی قرار بگیرد و عوارضی هم داشته باشد.

ببینید| مالک اینستاگرام در صدر فهرست تاثیرگذارترین صهیونیست‌های دنیا

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 1
2023-11-24 00:42

افزودن دیدگاه جدید