کد مطلب: 

287684

معاون توسعه کارآفرینی وزارت کار: اجرای طرح رصد و پایش اشتغال، نشانگر شفافیت عملکرد دولت سیزدهم است

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: از این پس، همه دستگاه‌ها و استان‌ها می‌توانند به صورت بر خط و لحظه‌ای وضعیت عملکرد اشتغال در استان خود را رصد کنند که این موضوع از شفافیت عملکرد در دولت سیزدهم نشات می گیرد.
محمود کریمی بیرانوند

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم امضای تفاهم نامه فاز دوم طرح رصد و پایش اشتغال وزارت کار و رایتل، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

محمود کریمی بیرانوند در این مراسم، گفت: وظیفه ذاتی ما در معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار این است که به مردم و حاکمیت درخصوص خدمات ارائه شده پیرامون اشتغال زایی پاسخ دهیم که این مطالبه مردم به حق مردم است.

وی، افزود: از خرداد ۱۴۰۱ با همکاری شرکت رایتل (اپراتور اشتغال کشور) این فعالیت آغاز شد و امروز نیز در فاز دوم طرح رصد و پایش اشتغال، مرکز تماس را افتتاح کردیم، البته در این فاز صرفا تماس گیرنده نیستیم و در کنار آن خدمات دیگری نیز ارائه خواهد شد تا به توسعه کسب و کار و اشتغال منجر شود.

کریمی، تاکید کرد: همه دستگاه ها و استان ها می توانند به صورت بر خط و لحظه ای وضعیت عملکرد اشتغال در استان خود را رصد کنند که این موضوع از شفافیت عملکرد در دولت سیزدهم نشات می گیرد.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-11-20 13:12

افزودن دیدگاه جدید