کدخبر :287455 پرینت
23 آبان 1402 - 20:28

ابلاغ برنامه نشست تخصصی بررسی ظرفیت‌های مرتبط با طرح ملی توسعه دسترسی فیبرنوری

به دنبال اطلاعیه سندیکای صنعت مخابرات ایران با موضوع «در دستور کار قرار گرفتن نشست سطح بالا با حضور مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورهای مرتبط با پروژه‌های FTTH از یک‌سو و سندیکای صنعت مخابرات ایران و شرکت‌های تولیدی این حوزه از سوی دیگر» ، خوشبختانه وزارت ارتباطات با توجه به اهمیت موضوع، ظرف مدت ۲۴ ساعت برنامه برگزاری این نشست را تنظیم و ابلاغ نمود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این نشست با حضور چهار معاون وزیر ارتباطات و مدیران ۱۵ شرکت اپراتوری مسئول اجرای FTTH در روز دوشنبه ۲۹ آبان در سالن اجتماعات شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساعت ۱۴ برگزار  می شود.

 طبق اعلام دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، این سندیکا به همراه مدیران ۲۵ شرکت تولیدی معتبر به عنوان زنجیره تامین داخلی در این نشست حاضر خواهد شد.

محورهای این نشست عبارتند از؛
۱- رفع موانع و ایجاد تسهیلات توسعه طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها،
۲- بررسی دقیق نیازمندی اپراتورها به عنوان تقاضای واقعی،
۳- معرفی محصولات توسط شرکتهای تولیدی،
۴- اعلام ظرفیت های تولید به عنوان پتانسیل عرضه.

فرامرز رستگار، افزود: هر چند که موضوع نشست و محورهای آن بسیار مهم است و باید با دقت مورد بررسی و تبادل نظر قرار بگیرد، ولی  ارزش کار، زمانی درخشان می‌شود که نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها به صورت خدمت به کاربران نهایی در زمانی کوتاه، کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب واگذار شود. خلاصه اینکه مردم طعم خوب اتصال نوری را در محیط کار و زندگی خود بچشند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.