کد مطلب: 

287426

آزادسازی طیف فرکانس بی‌سیم به‌منظور افزایش دسترسی به اینترنت

آمریکا از برداشتن گام‌هایی با هدف آزادسازی طیف بی‌سیم (گستره فرکانس بی‌سیم) بیشتری برای نیازهای فناوری بی‌سیم پیشرفته و نسل پنجم شبکه تلفن همراه و نهایتا افزایش دسترسی مقرون به‌صرفه به اینترنت خبر داد.
گستره فرکانس بی‌سیم؛ اقدام آمریکا برای افزایش دسترسی به اینترنت

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، کاخ سفید اعلام کرد در حال انتشار «راهبرد طیف ملی» و یک یادداشت ریاست جمهوری برای سیاست طیف ایالات متحده آمریکا است که «اقدامات جدید برای بهبود مدیریت طیف و دسترسی به طیف از جمله مطالعه بیش از ۲۷۰۰ مگاهرتز طیف برای تغییر کاربری بالقوه» را شامل می‌شود.

کاخ سفید گفته است، طیف اضافی برای خدمات بی‌سیم نسل بعدی و انواع فناوری‌های پیشرفته، زیرساخت‌ها، و نیازهای دولتی کلیدی است.

طبق اعلام کاخ سفید، نوآوری‌هایی مانند نسل پنجم شبکه تلفن همراه، کشاورزی دقیق، هواپیماهای بدون سرنشین، و ماموریت‌های ماه، برای عملیاتی شدن به میزان زیادی طیف بی‌سیم نیاز دارند.

کاخ سفید افزوده است: انتظار می‌رود تقاضای آینده برای خدمات و فناوری‌های مبتنی بر طیف به شیوه قابل توجهی در بسیاری از بخش‌های تجاری کشورمان، اگر نگوییم در همه آن، رشد کند.

تلاش‌های دولت ایالات متحده آمریکا برای گسترش دسترسی شهروندانش به اینترنت از جمله برنامه‌هایی مانند «برنامه اتصال مقرون به صرفه» به منظور ارائه اینترنت مقرون به صرفه یا حتی رایگان به افراد واجد شرایط است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-14 15:10

افزودن دیدگاه جدید