کد مطلب: 

287282

حمایت سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات از فراخوان انتخاب عنوان برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها

در پی دعوت وزیر ارتباطات به شرکت در فراخوان انتخاب عنوان برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها، سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات، ضمن حمایت معنوی و مادی از این فراخوان، آمادگی خود را برای انجام مراسم معرفی عناوین برتر همزمان با رویداد «تلکام ایران» اعلام کردند.
سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات

به گزارش سیتنا، به دنبال دعوت وزیر ارتباطات به شرکت در فراخوان انتخاب عنوان برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها، مهندس فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران و دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران نامه‌ای خطاب به دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع «ایده ارزنده عنوان کوتاه برای پروژه ملی دسترسی فیبرنوری» ارسال کردند.

در متن این نامه آمده است:

سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران همواره بر گسترش هرچه بیشتر طرح‌های توسعه دسترسی نوری تاکید داشته اند؛ چراکه این موضوع، از نیازهای اصلی مردم، کشور و زنجیره صنعت ارتباطات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است.

طرح ایده ارزنده فراخوان انتخاب نام جامع و کوتاه برای پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها توسط جنابعالی قطعا در آگاهی بیشتر جامعه، بازارسازی و افزایش اشتیاق کاربری تاثیر به سزایی خواهد داشت.

این حرکت به موازارت سیاست‌های حمایتی اخیر آن وزارت محترم موجب تحول در ظرفیت سازی و همچنین ایجاد رابطه منطقی به میزان پوشش خانوار و مقدار اتصال خواهد شد.

از این رو سندیکا و اتحادیه، ضمن حمایت معنوی و مادی از فراخوان پیش‌رو، آمادگی خود را برای انجام مراسم معرفی عناوین برتر همزمان با رویداد «تلکام ایران» که از دوم تا پنجم دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد اعلام می نماید.

در صورت موافقت، هماهنگی لازم با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و روابط عمومی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-11-11 10:56

افزودن دیدگاه جدید