کدخبر :287214 پرینت
18 آبان 1402 - 09:46

مدیرکل منطقه جنوب غرب رگولاتوری: فیبرنوری به زودی به دورود می‌رسد

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری اعلام کرد که به زودی در شهرستان دورود، سرویس پروژه فیبرنوری به مشترکان ارائه می‌شود و سایر شهرستان‌های استان لرستان نیز با سرعت بیشتری فیبرکشی را انجام می‌دهند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علیرضا ملکی جهان در بازدید میدانی از وضعیت حفاری و پیشرفت پروژه فیبرنوری در شهرستان دورود با اشاره به رفع مشکلات اجرای این پروژه در شهرستان‌ دورود گفت: ترمیم شرایط فیبرکشی در برخی مناطق و بهبود شرایط طراحی توپولوژی شبکه فیبرنوری در شهرستان دورود در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای تعامل و مشارکت دستگاه‌ها و اپراتورهای حوزه ارتباطی عنوان کرد: این جلسات با حضور فرماندارها و شهردارهای مربوطه، مدیر ICT و زیرساخت استان لرستان و نمایندگان اپراتور متعهد در این استان برگزار شده است. در این جلسات برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری امور برای تسریع روند پیشرفت پروژه شبکه فیبرنوری در دستور کار استان لرستان قرار گرفته است.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری با حضور در شهرستان خرم‌آباد در نشست هم‌اندیشی با مدیران مناطق مخابرات استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام توسعه ارتباطات روستایی، کیفیت پوشش تلفن همراه و شبکه فیبرنوری را بررسی و مشکلات موجود را شناسایی کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.