کد مطلب: 

286085

تحقق تحول دیجیتال با یکپارچگی و اتحاد

متخصص اینترنت اشیا و هوش مصنوعی شرکت مبین نت، گفت: یکپارچگی و اتحاد منجر به تحول دیجیتال می شود و قرار است از طریق IoT اطلاعات از سنسورها جمع آوری شود و سپس به کمک لایه های بالا یا پایین مورد پردازش قرار گیرند.
محمدرضا کامرانی

به گزارش خبرنگار سیتنا، اولین همایش بین المللی تحول دیجیتال (DT) در صنعت فولاد، معدن و صنایع معدنی با حضور صاحبنظران صنعت، محققان، مبتکران و سخنرانان بین المللی امروز چهارشنبه 19 مهرماه در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، برگزار شد تا به بررسی چالش ها، راه حل ها و آخرین پیشرفت ها در DT و صنعت 4.0 و 5.0 بپردازند.

شرکت مبین نت در راستای ماموریت خود مبنی بر تحول دیجیتال و هوشمندسازی کسب وکارها، حامی این همایش تخصصی بود.

دکتر محمدرضا کامرانی، متخصص اینترنت اشیا و هوش مصنوعی شرکت مبین نت، در این همایش، اظهار کرد: یکپارچگی و اتحاد منجر به تحول دیجیتال می شود و قرار است از طریق IoT اطلاعات از سنسورها جمع آوری شود و سپس به کمک لایه های بالا یا پایین مورد پردازش قرار گیرند.

محمدرضا کامرانی

وی، ادامه داد: اینترنت اشیا، اتصال به تجهیزات بر روی شبکه و کنترل آن است که البته حتما نیازی نیست که بر بستر اینترنت باشد.

این متخصص اینترنت اشیا و هوش مصنوعی شرکت مبین نت، خاطرنشان کرد: در بخش اینترنت اشیا از تنوع تجهیزات، اتصالات، پراکندگی، محیطی، کاربرد و کاربران برخوردار هستیم.

وی، افزود: از کاربردهای اینترنت اشیا در معادن و صنایع معدنی، می‌توان به تعمیرات پیش بینی کننده، تخمین زمان و مکان خرابی، مدیریت بهتر ماشین آلات با استفاده از داده ها، کاهش زمان توقف و افزایش کارایی تولید اشاره کرد.

کامرانی، تشریح کرد: آنچه که ما در شرکت مبین نت پیرامون اینترنت اشیا پدید آورده ایم، شبکه شرکایی، دانش یکپارچگی و راهکار سه سطحی است که در مبحث اول تدوین راهبرد و نقشه راه تحول دیجیتال، طراحی محصول بر اساس نیاز مشتری و توسعه محصول را دنبال می کنیم و در مبحث دوم یکپارچه سازی در سطح استراتژی، برنامه، پروژه، بودجه و فناوری را پیش می بریم و در مبحث سوم، ما در شرکت مبین نت سه لایه فیلد، شبکه و پلتفرم بالا دست را دارا هستیم.

انتهای پیام

گزارش از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-10-11 14:25

افزودن دیدگاه جدید