کد مطلب: 

285793

کانون هماهنگی فاوا اعلام کرد: فراخوان رویداد توسعه کسب‌وکارهای حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با انتشار فراخوانی پیرامون برگزاری «رویداد توسعه کسب‌وکارهای حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال» با محوریت ایجاد برندهای ملی برای محصولات دانش بنیان، افزایش سهم در بازار داخلی و حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی اطلاع رسانی کرد.
کانون هماهنگی فاوا اعلام کرد: فراخوان رویداد توسعه کسب‌وکارهای حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال

به گزارش سیتنا،کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با تاکید بر برگزاری «رویداد توسعه کسب‌وکارهای حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال» با محوریت ایجاد برندهای ملی برای محصولات دانش بنیان، افزایش سهم در بازار داخلی و حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، اعلام کرد:

با عنایت به اینکه؛
از یکسو،
کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با مشارکت جدی بخش های دانش (دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی)، صنعت (شرکت‌های مهندسی و تولیدی) و بازار (انجمن ها، کاربران و کارفرمایان) تحت نظارت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان تاسیس گردیده است.

 و از سوی دیگر،
خانه‌های نوآوری و فناوری ایران (iHiT) در چند کشور هدف به منظور تعاملات بین المللی از طریق شعبه مرکزی آن در تهران به عنوان هاب iHiT در محل نمایشگاه بین المللی تهران با همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با مشارکت سرمایه گذاران به بهره برداری رسیده است.

فناوری ارتباطات و اطلاعات و اقتصاد دیجیتال به عنوان پیشران توسعه به‌صورت عام و توسعه طرح ملی خودرو متصل بصورت خاص در دستور کار این رویداد قرار گرفته است.

بنابر این از شرکت‌های فعال در حوزه های اشاره شده که مایلند با حضور در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) فرصتی ویژه برای  تحول در کسب و کارهای خود در داخل و خارج کشور به وجود آورند دعوت می‌شود که تمایل خود را به همراه توضیح مختصری از فعالیت های شرکت به نشانی info@favacoo.com حداکثر تا تاریخ ۱۷ مهرماه اعلام نمایند.
 
کانون پس از بررسی های لازم از شرکت‌های واجد شرایط برای حضور در این رویداد که در محل iHiT برگزار می شود، دعوت به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-10-03 14:34

افزودن دیدگاه جدید