کد مطلب: 

285730

کدام هشتگ‌ها در شش ماه ابتدایی امسال بیشترین و کمترین تکرار را در اینستاگرام داشته‌اند؟

بررسی پر تکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست سال 1402 توسط سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نشان می‌دهد که هشتگ‌هایی با موضوعات اجتماعی (از پوشاک و مدلینگ، آرایشی تا سلامت، خانواده و دانستنی) 51 درصد مورد توجه کاربران بوده‌اند و پس از آن موضوعات عمومی با 31 درصد قرار داشتند. موضوعات فرهنگی با 12 درصد، موضوعات اقتصادی با پنج درصد و در نهایت مسائل سیاسی تنها با یک درصد کمترین حجم هشتگ‌ها را به خود اختصاص داده است.
کدام هشتگ‌ها در شش ماه ابتدایی امسال بیشترین تکرار را در اینستاگرام داشته‌اند؟

به گزارش سیتنا، سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت: استخراج داده‌ها نشان می‌دهد در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ پوشاک و مدلینگ بیشترین سهم از هشتگ‌های اینستاگرام فارسی را خود اختصاص داده‌اند.

این پست گزارشی از موضوعات و هشتگ‌هایی است که در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ در اینستاگرام فارسی بیشترین تکرار را داشتند.

آنطور که استخراج داده‌های اینستاگرام می‌گوید هشتگ‌هایی با موضوعات اجتماعی بیشتر از دیگر موضوعات مورد توجه کاربران بوده‌اند. بعد از هشتگ‌های اجتماعی موضوعات عمومی بیشترین تکرار در هشتگ‌ها را به خود اختصاص دادند. در رتبه سوم پرتکرارترین هشتگ‌ها موضوعات فرهنگی مورد توجه بوده است و بعد از آن موضوعات اقتصادی و در نهایت کمترین حجم هشتگ‌ها به مسائل سیاسی اختصاص داشته است.

کدام هشتگ‌ها در شش ماه ابتدایی امسال بیشترین و کمترین تکرار را در اینستاگرام داشته‌اند؟

این استخراج از پست‌های اینستاگرام صورت گرفته و استوری‌های کاربران که در آن مسائل سیاسی بیشتر مورد توجه قرار گرفته در این داده‌ها نقشی نداشته است.

هشتگ‌های اجتماعی طیف بزرگی از موضوعات را خود اختصاص داده است. از موضوعاتی  که زیر مسائل اجتماعی قرار گرفته‌اند می‌توان به پوشاک و مدلینگ، آرایشی، زیبایی و سلامت، عواطف و احساسات، محصولات فانتزی و زیورآلات، ورزشی، محیط زیست و طبیعت گردی، خانواده و روابط اجتماعی، سبک زندگی، روانشناسی، معماری و دکوراسیون، غذا و آشپزی و آموزش، ترفند و دانستنی اشاره کرد.

کدام هشتگ‌ها در شش ماه ابتدایی امسال بیشترین و کمترین تکرار را در اینستاگرام داشته‌اند؟

در این طیف متنوع از موضوعات زیر مجموعه مسائل اجتماعی بیشترین هشتگ‌ حول پوشاک و مدلینگ شکل گرفته است. بعد از پوشاک و مدلینگ هم آرایشی، زیبایی و سلامت از موضوعاتی بودند که بیشترین میزان هشتگ را داشتند. در میان هشتگ‌ها کلماتی مانند عشق، لاکچری، تی‌شرت هم پرتکرار هستند.

کدام هشتگ‌ها در شش ماه ابتدایی امسال بیشترین و کمترین تکرار را در اینستاگرام داشته‌اند؟

در موضوعات عمومی بیشترین هشتگ‌ها در ارتباط با شهر و کشور بوده است. تهران، اصفهان، گیلان و هشتگ اکسپلور در ابر هشتگ‌های موضوعات عمومی کلماتی هستند که بیشترین تکرار را داشتند.

در موضوعات فرهنگی طنز و سرگرمی پرتکرارترین هشتگ‌ها بودند و بعد از آن موسیقی، هنر، هنرهای تجسمی، دینی مذهبی، کتاب و ادبیات و در نهایت سینما، تئاتر و تلویزیون قرار دارند. در ابر هشتگ‌های این مجموعه کلماتی مانند عکس، نقاشی، خدا از کلماتی هستند که دیده می‌شوند.

کدام هشتگ‌ها در شش ماه ابتدایی امسال بیشترین و کمترین تکرار را در اینستاگرام داشته‌اند؟

طلا، ارز، خودرو و املاک از هشتگ‌های پر تکرار حوزه اقتصادی بودند.

در ۳۰۰ هشتگ برتر اینستاگرام در شش ماه نخست سال «اکسپلور» بیشتر از بقیه هشتگ‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-10-01 13:42

افزودن دیدگاه جدید