کد مطلب: 

285727

واکنش اپل به شکایت کاربران از داغ کردن آیفون ۱۵

شرکت اپل می‌گوید که داغ شدن بیش از حد گوشی آیفون ۱۵ که اخیراً صدای کاربران را درآورده به خاطر مشکلات نرم‌افزاری مرتبط با برنامه‌هایی مثل اوبر و اینستاگرام است.
واکنش اپل به شکایت کاربران از داغ کردن آیفون ۱۵

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، شرکت اپل اعلام کرد که در حال کار بر روی به‌روزرسانی iOS 17 است که مجموعه نرم‌افزاری آیفون ۱۵ را اجرا می‌کند تا از داغ شدن ناخوشایند دستگاه‌ها جلوگیری کند.

در بیانیه کوتاهی که آسوشیتدپرس مشاهده کرده، این شرکت برای بروزرسانی نرم‌افزار خود جدول زمانی مشخص نکرده است.

این شرکت همچنین می‌گوید که با ارائه‌دهندگان برنامه‌هایی مشکل‌آفرین نیز همکاری می‌کند.

به گفته اپل، اینستاگرام این هفته برنامه خود را برای دستگاه‌های آیفون اصلاح کرده است.

بر اساس تجربه برخی خریداران آیفون‌های ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس به‌نظر می‌رسد گوشی‌های جدید اپل چندان هم بی‌نقص نیستند.

از زمانی که آیفون‌های ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس معرفی شدند، گزارش‌های زیادی درباره داغ‌شدن بیش‌ از حد این گوشی‌ها منتشر شده است.

چند روزی می‌شود که نسخه‌های جدید آیفون به دست پیش خرید کنندگان این محصولات رسیده است؛ اما با توجه به اخبار و بازخوردهای برخی کاربران در فضای مجازی به‌نظر می‌رسد آیفون‌های پرو امسال دارای نقایصی هستند. افرادی که این اخبار را منتشر کرده‌اند معتقدند که هیچ‌گونه استفاده ناصحیحی از آیفون‌های خود نداشته‌اند و گوشی آن‌ها دارای ایرادهای مونتاژی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-10-01 13:10

افزودن دیدگاه جدید