کد مطلب: 

285487

توسعه برقی کردن خودروها در ایتالیا

گزارش سالانه سازمان توسعه و همکاری اقتصادی نشانگر این است که ایتالیا در رده 12 از بین 20 کشور مورد بررسی در جهان در زمینه برقی کردن خودروها قرار گرفته است.
توسعه برقی کردن خودروها در ایتالیا

به گزارش سیتنا، گزارش سالانه سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) نشان می‌دهد که ایتالیا در رده 12 از بین 20 کشور مورد بررسی در جهان در زمینه برقی کردن خودروها قرار دارد. این رتبه‌بندی نشان می‌دهد که ایتالیا یکی از کشورهایی است که سیاست‌ها و تدابیری را برای توسعه این صنعت آغاز کرده است، اما هنوز نمی‌تواند به عنوان یکی از پیشروها در این زمینه شناخته شود. گزارش مذکور بر اساس عواملی مانند عرضه محصولات، تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان و مقررات دولتی که در کشورهای مورد بررسی وجود دارد، تهیه شده است. در این رتبه‌بندی، چین و ایالات متحده به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند.

گووانی پاسالاکوا، مدیر مشاوره EY در ایتالیا می‌گوید: ایتالیا در توسعه برقی کردن خودروها سرمایه‌گذاری کرده و همچنان سرمایه‌گذاری می‌کند، اما موانع متعددی وجود دارد که این کشور را از کشورهای پیشرو در این صنعت جدا می‌کند. این مشکلات شامل محدودیت‌های صنعتی در تولید باتری‌ها و خودروهای الکتریکی، تفاوت بین نیت خرید مشتریان (43 درصد در آخرین آمار) و واقعیت فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی (8.5 درصد از ابتدای سال تا اواخر ماه اوت) و افزایش قیمت‌ها به دلیل تورم و هزینه انرژی است.

وی تصریح می‌کند هنوز قیمت خودروهای الکتریکی نسبت به خودروهای سوختی بالا بوده و تورم و هزینه انرژی نیز بر روی توان خرید مردم تأثیر گذاشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-09-25 11:16

افزودن دیدگاه جدید