کد مطلب: 

284568

کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی توسط شرکت زیرساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت در ارزیابی عملکرد سطح دستگاهی جشنواره شهید رجایی در سال 1401، در بین شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه اول را کسب کرد.
کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی توسط شرکت زیرساخت

به گزارش سیتنا، در اختتامیه هجدهمین جشنواره شهید رجایی که با حضور رئیس جمهوری و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، از تلاش 109 دستگاه اجرایی دولت در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری در سراسر کشور قدردانی و سازمان‌ها و دستگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف معرفی شدند.

سیدحسین آقازاده مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد در خصوص کسب موفقیت شرکت ارتباطات زیرساخت در این جشنواره توضیح داد: در جشنواره شهید رجایی سال جاری شرکت ارتباطات زیرساخت با کسب 1695.23 امتیاز توانسته است رتبه اول در مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی را در بین شرکتها و سازمانهای وابسته وزارت ارتباطات کسب نماید.

وی افزود: علاوه بر این، شرکت ارتباطات زیرساخت ، با کسب 896.67 امتیاز، بالاترین امتیاز شاخص های اختصاصی را نیز در بین شرکتها و سازمانهای وابسته وزارت ارتباطات کسب و در آن حوزه نیز رتبه نخست را کسب نموده است.

بنا به این گزارش، در مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی در میان سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رتبه دوم و شرکت ملی پست رتبه سوم را بدست آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-30 12:54

افزودن دیدگاه جدید