کد مطلب: 

284499

گسترش حضور کوبا در حوزه تجارت الکترونیک چین

کوبا به دنبال گسترش حضور خود در پلتفرم تجارت الکترونیکی چین (JD.com) است، که در آن محصولات مختلف از کشورهای آمریکای لاتین مورد استقبال مصرف‌کنندگان این کشور قرار گرفته است.
گسترش حضور کوبا در حوزه تجارت الکترونیک چین

به گزارش سیتنا، کوبا می خواهد حضور خود را در بخش تجارت الکترونیک چین گسترش دهد.

آلبرتو بلانکو، سفیر کوبا در چین، تاکید کرد که راه اندازی رسمی‌بخش Excelencias Cuba در JD.com در آوریل سال گذشته نقطه عطفی برای روابط دوجانبه است. JD.com یکی از پرکاربردترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در چین است. این پلتفرم دو دهه پس از ایجاد آن، هر روز حدود 20 میلیون سفارش خرید دریافت می‌کند و حدود 600 میلیون کاربر فعال دارد.

به گفته مدیران آن شرکت، محصولات کوبایی در چین در حال تثبیت هستند و به طور فزاینده ای پذیرفته می‌شوند، از جمله عسل و برندهای مختلف قهوه. کوبا در حال گسترش ارسال محصولات به لوازم آرایشی و گوایابرا است.

بلانکو اطمینان داد که چین یکی از مقاصد اصلی تجارت کالا از این کشور کارائیب است، همکاری که به تجارت خدماتی مانند گردشگری، فضاهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی نیز گسترش می یابد.

چن یانگ، مدیرکل آژانس مسافرتی بین المللی Tumei نیز راه اندازی کارت توریستی کوبا را در JD.com تایید کرد. کوبا یکی از 20 مقصدی است که توسط وزارت فرهنگ و گردشگری چین برای ترویج سفرهای تفریحی پس از همه‌گیری کووید 19 انتخاب شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-29 07:43

افزودن دیدگاه جدید