کد مطلب: 

283524

ادامه اختلال در اینترنت و دسترسی به برخی سایت‌های داخلی

از شب گذشته (پنج شنبه - 12 مردادماه) و به دنبال اختلال در مرکز IXP تهران که به ادعای شرکت ارتباطات زیرساخت تنها ساعتی به طول انجامید و رفع مشکل شد، اما همچنان سرعت اینترنت ارائه شده از سوی برخی سرویس دهندگان اینترنت ثابت با اختلال و کاهش سرعت مواجه است و همچنین امکان دسترسی به برخی سایت‌های داخلی هم میسر نمی‌باشد؛ در همین حال خبرنگار سیتنا در تماس با پشتیبانی این سرویس دهندگان اینترنت، با پیغام اختلال خارج از شبکه مواجه شد.
ادامه اختلال در اینترنت و دسترسی به برخی سایت‌های داخلی

به گزارش سیتنا، به دنبال اختلال اینترنت که از شب گذشته (پنج شنبه - 12 مردادماه) آغاز شده است اگرچه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که این اختلال در مرکز IXP تهران رخ داده و بعد از ساعتی رفع شده است اما در زمان ارسال این خبر ظهر جمعه 13 مردادماه همچنان سرعت اینترنت ارائه شده از سوی برخی سرویس دهندگان اینترنت ثابت با اختلال و کاهش سرعت مواجه است.

شرکت ارتباطات زیرساخت شب گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اختلالی که در مرکز IXP تهران از ساعت ۲۰:۲۸ دقیقه ایجاد شده بود، با تلاش همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت مرتفع گردید و هم اکنون کلیه ارتباطات پایدار می باشند. این اختلال حدود یک ساعت شبکه را تحت تاثیر قرار داده بود.

در همین حال خبرنگار سیتنا در تماس با پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت ثابت دارای اختلال، با پیغام اختلال خارج از شبکه اپراتور مواجه شد.

گفتنی است؛ در اینترنت ارائه شده از سوی اپراتورهای همراه اختلالی مشاهده نشد و این اختلال تنها در برخی اپراتورهای اینترنت ثابت مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.7 (24 رای)
سیتنا 1
2023-08-04 11:17

افزودن دیدگاه جدید