کد مطلب: 

282795

تربیت بدون توقف در «تابستان من» شبکه شاد

شبکه شاد پویش «تابستان من» را با هدف تربیت دانش آموزان برای فراگیری مهارت های کاربردی متنوع و مورد نیاز کشور و همچنین همراهی و ایجاد اوقات فراغت جذاب و مفید برای دانش آموزان، برگزار می کند.
تربیت بدون توقف در «تابستان من» شبکه شاد

به گزارش سیتنا، بخش تابستان من در شبکه شاد به منظور فراهم کردن محیط‌های متنوع یادگیری جهت تعامل خلاق، هدفمند و فعال دانش‌آموزان، ارائه محتوای متناسب با نیازهای حال و آینده، گسترش وتنوع دادن به ِحَرف ومهارت‌های مورد نیاز جامعه، منطبق با اهداف ساحات شش‌گانۀ سند تحول آموزش و پرورش طراحی شده است و تمام اهداف مذکور را پوشش می‌دهد.
تابستان من شامل  چند بخش اصلی از جمله «ماهرشو»، «ببین»، «بازی کن» و پایگاه های تابستانی است.
بخش «ماهر شو» در تابستان من در راستای پرورش تربیت یافتگانی که حداقل یک مهارت مفید را بدست آورند و همچنین هدایت دانش آموزان به سوی رشته ها و مهارت های مورد نیاز کشور متناسب با علاقه مندی و توانایی های آن ها طراحی شده است.
«ماهر شو» اهدافِ «زیبایی شناختی و هنری»، «اقتصادی و حرفه‌ای»، «علمی و فناورانه»، «اجتماعی و سیاسی» و «زیستی و بدنی» سند تحول را در قالب بخش های «اقتصاددون»، «فناورانه»، «مجمع» و «همه فن حریف» پیگیری می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند با انتخاب هر یک از بخش‌ها متناسب به علاقۀ خود، محتوای آموزشی مرتبط را دریافت کرده و به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و درنهایت فرآیند انجام پروژه را آغاز کنند.
همچنین از آنجایی که دانش آموزان دوران فراغت خود را سپری می کنند رویدادها و سرگرمی های مفید و جذاب در قالب انیمیشن، بازی های فکری و غیره در بخش‌های «ببین» و «بازی کن» برای اهالی مدارس ایران طراحی شده است.
دانش آموزان با ورود به اپلیکیشن شاد و انتخاب بخش «مدرسه من» از صفحه اول می توانند بخش ها و فعالیت های مورد نظر خود را انتخاب کرده و تربیت و سرگرمی بدون توقف خود را ادامه دهند.
گفتنی است شبکه شاد همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، به عنوان بستر رسمی آموزشِ اهالی مدارس ایران فعالیت خود را آغاز کرد. پس از پایان دورۀ اضطرار کرونا در کشور و بازگشت آموزش رسمی به حالت عادی، شاد فعالیت خود را به عنوان دستیار پرورشی نظام آموزش رسمی ادامه داد. این پلتفرم ماهیانه میزبان بیش از 8 میلیون کاربر یکتا از اهالی مدارس ایران است.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.7 (3 رای)
سیتنا 1
2023-07-15 15:17

افزودن دیدگاه جدید