کد مطلب: 

281961

شدیدترین اتهام در فضای مجازی به ساپینتو: دائم الخمر!

درگیری‌های مجازی میان حجت کریمی و ریکاردو ساپینتو به مرحله عجیب و غیرقابل باوری رسیده است.
شدیدترین اتهام در فضای مجازی به ساپینتو: دائم الخمر!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، پس از صحبت‌های حجت کریمی در برنامه شب‌های فوتبالی علیه ساپینتو، حالا درگیری‌های مجازی میان سرپرست مدیرعامل و سرمربی سابق استقلال وارد فاز جدید و عجیبی شده است.

کریمی با حضور در شب‌های فوتبالی اعلام کرد که ساپینتو برای ادامه حضور در استقلال خواستار 200 هزار یورو بیشتر نسبت به قرارداد 720 هزار یورویی، مدت زمان سه‌ساله و شروط دیگری بوده است.

او همچنین با حمله به این سرمربی اعلام کرد که اخراج او در فینال جام حذفی، علت شکست آبی‌ها برابر پرسپولیس بوده است. کریمی در ادامه ادعا کرد که 100 مربی با رزومه خوب بی‌کار هستند، ولی ساپینتو ظرف چند روز راهی تیم جدیدی شده که این نشان می‌دهد او از یک ماه قبل به دنبال جدایی بوده است.

این مسائل سبب شد ساپینتو با انتشار یک استوری به ادعاهای کریمی پاسخ دهد. سرمربی پرتغالی نوشت هرگز خواستار 200 هزار یورو یا قرارداد سه‌ساله نبود و با دروغگو خطاب کردن کریمی، اعلام کرد که استقلال به مدیریت بهتری نیاز دارد نه کسی که سابقه‌ای در فوتبال ندارد.

این اظهارات حالا با واکنش تند و عجیبی از سوی سرپرست مدیرعاملی استقلال همراه شده است. جایی که کریمی مدعی شده ساپینتو یک مربی معمولی و دائم الخمر بوده است.

در متن استوری کریمی آمده است:

«هواداران فهیم باشگاه استقلال
تلاش ما برای انتخاب یک سرمربی شایسته برای تیم استقلال با حضور آقای نکونام به ثمر نشست و هم‌اکنون با هماهنگی ایشان درصدد بستن تیمی قدرتمند و شایسته قهرمانی هستیم.

در این برهه از زمان پاسخگویی به افراد معلوم الحالی را که برای رسیدن به مطامع خود خسارات زیادی به استقلال زدند جایز نمی‌دانم. آنانی که برای رسیدن به حق دلالی‌شان یک مربی معمولی و دائم الخمر را چند برابر قیمت به استقلال تحمیل کردند و حالا که دستشان از باشگاه کوتاه شده، از زبان او به استقلال حمله می‌کنند.

فرصت برای پاسخگویی همراه با اسناد و مدارک بسیار است، اما در این شرایط زمانی ما بستن تیمی قدرتمند با نظر سرمربی و بدون دخالت این دلالان است. انشاالله با اتحاد و همبستگی با همدیگر تلاش می‌کنیم برای قهرمانی.
با احترام، سیدحجت کریمی»

شدیدترین اتهام در فضای مجازی به ساپینتو: دائم الخمر!

به نظر می‌رسد که این استوری کریمی باز هم با واکنش ریکاردو ساپینتو روبرو شود تا درگیری‌های میان طرفین شدت بیشتری پیدا کند. سرمربی سابق استقلال در استوری خود نوشته بود که با این مدیریت نمی‌تواند مذاکره کند و پیگیری‌های حقوقی برای دریافت مطالباتش را انجام می‌دهد که با این استوری کریمی و عصبانیت احتمالی ساپینتو، او با جدیت در پی شکایت از آبی‌ها باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-06-25 05:02

افزودن دیدگاه جدید