کد مطلب: 

281316

افزایش فرصت کاربران توییتر برای ویرایش توییت‌ها

زمانی که توییتر پاییز گذشته سرانجام گزینه ویرایش توییت‌ها را برای مشترکان سرویس "توییتر بلو" عرضه کرد، کاربران تنها نیم ساعت برای ویرایش پست خود فرصت داشتند اما این مهلت اکنون تغییر کرده است.
افزایش فرصت کاربران توییتر برای ویرایش توییت‌ها

به گزارش سیتنا، حساب رسمی "توییتر بلو" اعلام کرد پنجره ویرایش توییت، به یک ساعت افزایش پیدا کرده است.

پس از سال‌ها انتظار، توییتر دکمه ویرایش را سپتامبر گذشته برای کاربران پولی عرضه و اعلام کرده بود کاربران می‌توانند در مهلت ۳۰ دقیقه‌ای، توییت خود را پنج بار ویرایش کنند. مهمتر از همه، کاربران می‌توانند پست ارسال شده را ۳۰ ثانیه پس از کلیک کردن دکمه ارسال، لغو کنند.

گزینه ویرایش توییت‌ها برای مشترکان "توییتر بلو" پس از آن عرضه شد که ایلان ماسک، میلیاردر کارآفرین، اعلام کرد شبکه اجتماعی توییتر را خریداری خواهد کرد و خریداری هم کرد. اما حتی پس از اصلاحاتی که ایلان ماسک در "توییتر بلو" صورت داد و انتصاب لیندا یاکارینو، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت، ویرایش توییت‌ها همچنان ویژگی است که برای کاربران پولی قابل دسترس است.

تحت مدیریت ایلان ماسک، توییتر برای جذب تولیدکنندگان محتوا به این پلتفرم، محدودیت بسیاری از ویژگی‌ها را افزایش داد. این شبکه اجتماعی در فوریه، محدودیت ۴۰۰۰ کاراکتری را برای کاربران پولی معرفی کرد و در آوریل، این محدودیت را به ۱۰ هزار کاراکتر افزایش داد.

توییتر همچنین قابلیت بارگذاری ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای را برای کاربران "توییتر بلو" در دسامبر معرفی کرد و ماه گذشته شرایط این ویژگی را تغییر داد تا به کاربران پولی اجازه دهد ویدئوهای دو ساعته را بارگذاری کنند.

صفحه پشتیبانی "توییتر بلو" مدت کوتاهی پس از اعلام این خبر، به‌روزرسانی شد تا منعکس کننده محدودیت زمانی یک ساعته جدید باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-06-07 14:06

افزودن دیدگاه جدید