کد مطلب: 

281181

آمریکا شرکت اَبر آروان را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد شرکت اَبر آروان و دو کارمند ارشد آن و یک شرکت وابسته آن در امارات را به دلیل آنچه نقش در محدودسازی اینترنت در ایران نامیده، به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.
آمریکا شرکت اَبر آروان را تحریم کرد

به گزارش سیتنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه شرکت ایرانی ابرآروان و دو مدیر آن را با ادعای نقش در محدودسازی اینترنت در ایران تحریم کرد.

شرکت «فناوری‌های جهانی ابر آروان» با نام لاتین «ArvanCloud Global Technologies» مستقر در دوبی نیز به عنوان شرکت وابسته به ابر آروان به فهرست تحریم خزانه‌داری آمریکا افزوده شده است.

در بخش معرفی ابر آروان در سایت این شرکت آمده است: ابر آروان شرکتی های‌تک در حوزه‌ی فناوری ابری است که کار خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است و با ده‌ها محصول و قابلیت ابری مختلف مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، سرور ابری، پلتفرم ویدیویی، کانتینر ابری و آبجکت استوریج، زیرساخت کسب‌وکارهای آنلاین، سازمان‌ها و استارت‌آپ‌ها را تامین می‌کند.

همچنین اضافه شده است: ابر آروان با در اختیار داشتن ۴۰ پاپ‌سایت در سراسر ایران و جهان، پاسخ‌گوی نیازهای زیرساختی بیش از ۶۰ هزار مشتری داخلی و خارجی است و تلاش می‌کند با قیمت‌گذاری اقتصادی و ارایه‌ی بسته‌های رایگان در هر محصول، از کسب‌وکارهای نوپا و در حال رشد نیز حمایت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-06-02 22:26

افزودن دیدگاه جدید