کد مطلب: 

281121

ببینید| پاسخگویی مستقیم وزیر ارتباطات به مشتریان مرکز تماس شرکت ملی پست

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظهر امروز چهارشنبه (10 خردادماه) طی بازدید از نخستین نمایشگاه صنعت پست، با حضور در غرفه مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست (سامانه 193) به صورت مستقیم پاسخگوی تماس تلفنی تعدادی از مشتریان شرکت ملی پست بود.
ببینید| پاسخگویی مستقیم وزیر ارتباطات به مشتریان مرکز تماس شرکت ملی پست

به گزارش سیتنا، شرکت ملی پست به منظور ایجاد رویه نظام مند و واحد و مدیریت یکپارچه کانال های ارتباطی موجود با رویکرد مشتری مداری و ایجاد ارتباط آسان و پاسخگویی حداکثری به نیازهای مشتریان در اقصی نقاط کشور، مرکز امور مشتریان را با خط تلفن سه رقمی 193 از مهر ماه 1399 راه اندازی کرده است.

مشتریان شرکت ملی پست می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی 193 از هر نقطه از کشور از ساعت 8 صبح لغایت 7 شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

مشتریان به وسیله ارتباط با مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست می توانند مرسولات خود را رهگیری کنند، شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح و ابهامات موجود در روند سیر امانات خود را بررسی و پیگیری کنند.  

در این مرکز 24 اپراتور در دو شیفت صبح و عصر پاسخگوی بالغ بر سه هزار تماس مشتریان شرکت ملی پست می‌باشند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.4 (7 رای)
سیتنا 1
2023-05-31 12:36

افزودن دیدگاه جدید