کد مطلب: 

280946

کناره‌گیری مدیر ایرانی‌تبار توئیتر، بعد از بروز اشکال فنی اعلام نامزدی فرماندار فلوریدا

به دنبال بروز اشکال فنی در مراسم اعلام نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی ران دسانتیس فرماندار فلوریدا، فواد دبیری، مهندس ایرانی‌تبار توئیتر از سمت خود کناره‌گیری کرد.
کناره‌گیری مدیر ایرانی‌تبار توئیتر، بعد از بروز اشکال فنی اعلام نامزدی فرماندار فلوریدا

به گزارش سیتنا، سرویس جهانی بی‌بی‌سی در گزارشی اشاره کرد که این کناره‌گیری تنها یک روز بعد از اشکال فنی در زمان اعلام نامزدی فرماندار فلوریدا روی داده اما مشخص نیست که ارتباطی به آن اشکال فنی دارد یا خیر.

ران دسانتیس فرماندار فلوریدا، روز چهارشنبه هفته گذشته وارد رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شد. او این خبر را در گفتگوی آنلاین با ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر اعلام کرد. این مراسم آنلاین با بیست دقیقه تاخیر آغاز شد.

فواد دبیری که چهره‌ای مشهور در توئیتر برای ایرانیان است، پنجشنبه شب در حساب توئیتری خود نوشت که بعد از چهارسال عالی در توئیتر این شرکت را ترک می‌کند.

او در متنی که در توئیتر خود منتشر کرد، به ربط کناره‌گیری‌اش با این اشکال فنی هیچ اشاره‌ای نکرد و حتی در یکی از توئیت‌ها همکاری با ایلان ماسک را بسیار آموزنده نامید.

از هفت ماه پیش که ایلان ماسک شرکت توئیتر را خرید، حدود هشت هزار نفر از نیروهای این شرکت را کاهش داده است. ۲۳ اردیبهشت ماسک، لیندا یاکارینو را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-05-27 12:48

افزودن دیدگاه جدید