کد مطلب: 

278825

ببینید| مدیرعامل مخابرات به سیتنا: پرداخت بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران را در بودجه 1402 لحاظ کرده‌ایم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با موافقت هیات مدیره، بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران در بودجه 1402 دیده شد ولذا بهتر از گذشته و در زمان مشخص به تعهدات‌مان عمل می‌کنیم تا باعث رونق در صنعت مخابرات شویم.
مجید سلطانی

مهندس مجید سلطانی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون مطالبات پیمانکاران این شرکت و برنامه شرکت مخابرات برای پرداخت این بدهی‌ها، گفت: ناراحتی ما از خود پیمانکاران بیشتر است. هیچ کارفرمایی برای آنکه قراردادی را ببندد و به تعهدات خود در زمان مناسب پاسخ ندهد، خوشحال نیست.

وی، ادامه داد: بحث چرخه صنعت در میان است و اگر این چرخه آسیب ببیند، کل صنعت دچار آسیب می شود. طی دو سال اخیر مشکلات زیادی داشتیم که بخشی از آن را پشت سر گذاشتیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: این شرکت در حال پیشرفت است و در بودجه 1402 وضعیت بهتری به نسبت سال‌های پیش خواهیم داشت.

سلطانی به سیتنا گفت: خود را متعهد می‌دانیم و در جلسه ای که اخیرا داشتیم، برنامه راهبردی و برنامه بودجه 1402 را مورد بررسی قرار دادیم که موارد ذکر شده در این جلسه مورد موافقت هیات مدیره قرار گرفت، مقرر شد بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران در بودجه 1402 دیده شود و برنامه ای که داریم این است که بهتر از قبل و در زمان مشخص به تعهدات‌مان عمل کنیم و باعث رونق در این صنعت شویم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: مساله ای که برای پیمانکاران وجود دارد این است که خودشان از شرایط ما مطلع هستند و از قدیم با ما همکاری داشتند، لذا برای خودشان هم این شرایط باعث تعجب است و با ما کنار می‌آیند.

سلطانی، تاکید کرد: امسال به طور مستمر سعی داریم میزان تعهدات‌مان را کاهش دهیم و باعث رونق کسب و کار و بازار در کل صنعت شویم.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (7 رای)
سیتنا 1
2023-03-28 14:14

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
خیلی خوب باشه فرض میکنیم مخابرات پول برای پرداخت بدهی های پیمانکاران که کارهای حاری را انحام داده اند ندارد پس اگر اینطور است چگونه سهامدار بلوکی سود سهم 51 سهمی خود را برداشت کرده وقتی بدهی ها جاری تامین مالی شده نباید در ترازنامه سودی در میان باشد پس این برداشت های هنگفت از کدام محل بوده ؟ اینجا است که دم خروس پیدا میشود و سوگند های حضرت عباسی باورکردنی نیست...
ارسال شده توسط Anonymous در 08 فروردين 02 - 19:50

افزودن دیدگاه جدید