کد مطلب: 

278798

تلاش مخابرات منطقه خوزستان در ارائه خدمات ارتباطی به کاروان‌های راهیان نور

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور تحقق مشتری مداری حداکثری، ارائه خدمات شبانه‌روزی به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، شیفت های آماده باش در مراکز منتخب در نظر گرفته شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، نیازهای ارتباطی مشتریان به خوبی پوشش داده می‌شود.
راهیان نور

به گزارش سیتنا، با توجه به این که شهرهای مختلف استان خوزستان همه ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور و همچنین ورود کاروان های متعدد زائرین راهیان نور برای زیارت از مناطق مرزی و یادمان های مقاومت و دفاع مقدس است، کیفیت خدمت رسانی ارتباطی در این منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است و در این راستا، مخابرات منطقه خوزستان تمهیدات ویژه ای در ارائه خدمات، سرویس دهی مطلوب و با کیفیت به میهمانان، زائران و مشتریان انجام داده است.

به همین منظور، در روزهای منتهای به سال جدید، به دستور مدیر مخابرات منطقه خوزستان جلسات کارشناسی به منظور بررسی موانع و ارائه راهکار مناسب با استفاده از تجربه سال های گذشته نسبت به توسعه و تقویت زیر ساخت ها برای پایداری شبکه های ارتباطی و ارائه خدمات بهینه و مطلوب به میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور تشکیل شد.

تأمین ارتباطات پایدار در یادمان های راهیان نور با نصب سایت های پورتابل، ارائه خدمات امور مشترکین همراه در محل یادمان ها و مناطق گردشگری و بازدید از مراکز موبایل انقلاب و گلستان اهواز و همچنین سرکشی به مراکز انتقال و دیتای مخابرات منطقه خوزستان از دیگر اقدامات در این راستا است.

مهندس فلاح زاده در این مورد تاکید کرد: به منظور تحقق مشتری مداری حداکثری، ارائه خدمات شبانه روزی به میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور، شیفت های آماده باش در مراکز منتخب در نظر گرفته شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، نیازهای ارتباطی مشتریان در مناطق جنگی، زیارتی، گردشگری و دیگر نقاط پرتردد به خوبی پوشش داده می شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با تشریح اهمیت و لزوم پایداری حداکثری ارتباطات افزود: با در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین در زمان قطعی و مشکلات احتمالی شبکه پیش بینی شده و با برنامه ریزی کارشناسی، راه حل جبرانی برای پایداری شبکه و خدمات مخابراتی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-28 08:54

افزودن دیدگاه جدید