کد مطلب: 

278677

پایداری شبکه اپراتورهای تلفن همراه در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان غربی

در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت 5.6 ریشتر در ساعت 6 و 46 دقیقه امروز جمعه 4 فروردین 1402 حوالی خوی در استان آذربایجان غربی، آسیبی به شبکه اپراتورهای تلفن همراه کشور وارد نشده و بدون هیچ گونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس دهی به تمامی مشترکان خود در این استان هستند.
پایداری شبکه اپراتورهای تلفن همراه در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان غربی

به گزارش سیتنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت 5.6 ریشتر در ساعت 6 و 46 دقیقه امروز جمعه 4 فروردین 1402 حوالی خوی در استان آذربایجان غربی، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده و هم اکنون بدون هیچ گونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس دهی به تمامی مشترکان خود در این استان است.

بر اساس این گزارش، دقایقی پس از وقوع زلزله که در عمق 8 کیلومتری زمین گزارش شده است، کارشناسان فنی همراه اول ضمن بررسی وضعیت شبکه این اپراتور در مناطق زلزله زده از سرویس دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند.

همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

همچنین روابط عمومی ایرانسل هم اعلام کرد: این اپراتور با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد.

 همچنین ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.
 
ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکه خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربه مشترکان به حداقل ممکن برسد.

در همین راستا، گزارش های دریافتی سیتنا حاکی است؛ به دنبال وقوع زلزله در استان آذربایجان غربی، هیچ‌یک از سایت‌های رایتل واقع در این مناطق آسیب ندیده و ارتباطات این اپراتور تلفن همراه (مکالمه و اینترنت) برقرار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-03-24 14:50

افزودن دیدگاه جدید