کد مطلب: 

278399

توسعه محتوا با افزونه‌­های جدید در شاد

شبکه شاد در راستای توسعه فعالیت‌­های آموزشی و پرورشی خود «مجله شاد»، «پنجره شاد» و همچنین بخش «خدمات» الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را در اختیار کاربران قرار داده است.
شاد

به گزارش سیتنا، شبکه شاد در راستای توسعه فعالیت ­های آموزشی و پرورشی خود خدمات و بخش­ های مختلفی را برای استفاده کاربران اضافه کرده است. این خدمات شامل «مجله شاد»، «پنجره شاد» و همچنین بخش «خدمات» الکترونیک وزارت آموزش و پرورش است.

به منظور دسترسی آسان­تر کاربران به کانال­ هایی که به صورت پیوسته به تولید محتوای با کیفیت می­ پردازند، بخشی به عنوان «مجله شاد» در صفحه اصلی شاد ایجاد شده است. مجله شاد شامل دسته ­بندی­ های مختلف درباره اخبار آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، خبرگزاری ­ها، علمی و مهارتی، سبک زندگی و سلامت و ورزش است.

کاربران می­ توانند در مجله شاد بر اساس دسته­ بندی­ های انجام شده به کانال­ های مورد نظر دسترسی داشته باشند و به ­راحتی محتوای خواسته خود را پیدا کرده و از اطلاعات آن استفاده کنند. گفتنی است برای اولین بار در شاد بخش خبرگزاری ­ها اضافه شده که کاربران می­ توانند به محتوای خبرگزاری­ های رسمی کشور دسترسی داشته باشند.

خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش در بخش «خدمات» شبکه شاد برای استفاده آسان­تر و بهتر کاربران طراحی و اضافه شده است. در این بخش خدمات در سه گروه دانش ­آموزان، فرهنگیان و عمومی در اختیار کاربران قرار گرفته تا از این طریق بتوانند به خدمات رسمی آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند.

همچنین از آنجایی که در راستای دستیاری نظام آموزشی کشور، فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی شاد از ابتدای تابستان 1401 به صورت جدی‌تر پیگیری و ارتباط با دیگر نهادهای مرتبط با حوزۀ کودک و نوجوان مانند «کانون پرورش فکری و کودکان»،«شبکه امید»، «حوزه هنری»، «سازمان اوج»، «معاونت علمی ریاست جمهوری» و... به خوبی در جریان بوده و بستر شاد در اختیار ایشان قرار گرفته است، بخشی با عنوان پنجره شاد در اپلیکیشن شاد ایجاد شده است. در این بخش مخاطبان می ­توانند به محتوا و کانال­ های مختلف سازمان­ های همکار شاد دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است این بخش در ادامه با حضور تمامی سازمان­ های همکار شاد تکمیل خواهد شد.

گفتنی است شبکه شاد با بیش از 34 میلیون بار نصب یکتا بزرگترین اپلیکیشن تعاملی کشور شناخته می­ شود و در سال جاری به صورت میانگین ماهانه میزبان 20 میلیون کاربر یکتا بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-03-14 14:49

افزودن دیدگاه جدید