کد مطلب: 

278387

اعلام نوبت ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی در سامانه saleauto.ir

سخنگوی وزارت صمت، گفت: نتایج نوبت‌دهی خودرو‌های وارداتی ساعت ۲۱ دوشنبه شب اعلام شد و نوبت ثبت‌نام کنندگان در سامانه saleauto.ir ارائه شده است.
خودرو وارداتی

به گزارش سیتنا، امید قالیباف، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir از نوبت خود و زمان تعیین شده برای خرید خودرو مطلع شوند.

همچنین «مهدی ضیغمی» مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، در خصوص نتایج نوبت دهی خودروهای وارداتی اینگونه توضیح داد: متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که قبلا ثبت‌نام را طبق فرآیندهای اعلام شده انجام داده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه saleauto.ir و ورود نام کاربری و رمز عبور، از نوبت خرید خودروی خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا 6 ماه آینده حداقل 100 هزار خودرو وارد کشور شود، افزود: احتمالا پیش از پایان سال عرضه خودروهای وارداتی انجام ‌می‌شود، اما انعقاد قرارداد و تحویل خودروها به سال آینده موکول می‌شود.

بر پایه این گزارش، روز دوشنبه مراسم نوبت‌دهی خودروهای وارداتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار شد که در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی فعلا عرضه دو خودروی چانگان، CS55 و CS35 پلاس قطعی شده است. ضمن اینکه تلاش می‌شود تا دو مدل خودروی فیات 500 و فیات TIPO و همچنین هیوندا النترا عرضه شود.

پیش‌ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی از روز 6 اسفندماه آغاز و تا ساعت 24 روز 13 اسفندماه ادامه داشت و حدود 120 هزار نفر متقاضی در مرحله پیش‌ثبت‌نام، در سایت خرید این نوع خودروها ثبت‌نام کرده‌اند.

اسامی افرادی در قرعه‌کشی به عنوان برنده قطعی اعلام خواهد شد که شرایط عمومی ثبت‌نام را داشته باشند از جمله اینکه دارای پلاک فعال انتظامی نباشند و یا متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.1 (10 رای)
سیتنا 3
2023-03-14 10:45

افزودن دیدگاه جدید