کد مطلب: 

278320

مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد

مجمع عمومی طرح تملک دارایی‌ها و سرمایه‌ای سازمان فناوری اطلاعات منتهی به سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
سازمان فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا، مجمع عمومی طرح تملک دارایی‌ها و سرمایه‌ای سازمان فناوری اطلاعات منتهی به سال ۱۴۰۰ با حضور «علی‌اصغر انصاری»، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، «محمد خوانساری»، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات؛ اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع تشکیل شد، نمایندگانی از سازمان برنامه‌وبودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان اداری و استخدامی و وزارت صنعت معدن و تجارت به‌عنوان صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه «محمد خوانساری» معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات طی گزارشی عملکرد سازمان در یک سال گذشته و همچنین برنامه‌های آتی شرکت را تشریح کرد.

توسعه دولت الکترونیکی و هوشمند از طریق پروژه‌های همچون پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، درگاه ملی مجوزهای کسب‌وکار کشور، پنجره واحد زمین، سامانه رضایت سنجی کارکنان و نظرسنجی خدمات دولت و... توسعه شبکه ملی اطلاعات از طریق حمایت از کسب‌وکارهای خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات و توسعه دانش و فناوری‌های نوین بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از مهم‌ترین برنامه‌های آتی سازمان عنوان شد.

در ادامه این جلسه انصاری رئیس جلسه انصاری با توجه به اظهارنظر مطلوب حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی طرح تملک دارایی سرمایه‌ای منتهی به سال ۱۴۰۰ از مدیران، همکاران، مجریان طرح، تهیه‌کنندگان صورت‌های مالی و برگزارکننده جلسات مجمع عمومی صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین با اشاره به تعیین ماموریت های جدید برای سازمان فناوری اطلاعات در دوره جدید به ویژه در حوزه توسعه شبکه ملی اطلاعات و دولت هوشمند تأکید کرد که این سازمان باید بتواند نقش خود را در ایفای این ماموریت ها به خوبی ایفا کند.

انصاری همچنین با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده در برنامه‌های آتی سازمان تأکید کرد که این برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای تدوین باشد که قابلیت اندازه‌گیری داشته باشد.

در این جلسه با ارائه گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی و بحث و بررسی موضوع توسط اعضای مجمع و پاسخ مدیران سازمان فناوری اطلاعات، گزارش سالیانه صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ به تصویب اعضای مجمع رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-03-12 15:51

افزودن دیدگاه جدید