کد مطلب: 

278212

کاندیداهای مورد حمایت تشکل‌های همسوی حوزه فاوا در دهمین‌دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران

سندیکای صنعت مخابرات ایران، اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات، سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، انجمن‌صنفی افتا و انجمن شرکت های نرم افزاری (آشنا) به عنوان تشکل‌های همسوی حوزه فاوا، با تاکید بر اهمیت مشارکت فعال اعضاء در دهمین‌دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران، اسامی کاندیداهای مورد حمایت این تشکل‌ها را منتشر کردند.
کاندیداهای مورد حمایت تشکل‌های همسوی حوزه فاوا در دهمین‌دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران، اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات، سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، انجمن‌صنفی افتا و انجمن شرکت های نرم افزاری (آشنا) به عنوان تشکل‌های همسوی حوزه فاوا، در دهمین‌دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران، بیانیه‌ای پیرامون اهمیت مشارکت فعال اعضاء را منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است:

نظر به نقش بی‌بدیل فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی در زندگی اجتماعی و پیشرانی تحولات اقتصادی کشور، تشکل‌های همسو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از تمام ظرفیت‌های صنفی و سرمایه‌های اجتماعی اعضای خود برای ایجاد اتحاد در بخش خصوصی کشور بهره برده تا با صدایی رسا، در تداوم گفتگوی انتقادی و سازنده با بخش‌های مختلف اجرایی و سیاست‌گذاری کشور از منافع بخش خصوصی کشور عزیزمان ایران، حراست نمایند.
به‌منظور حفظ استقلال و اقتدار بخش خصوصی در شرایط دشوار فعلی، ضمن دعوت به همدلی در سطح تشکل‌ها، از حضور هرچه بیشتر نمایندگان شجاع و کاردان بخش خصوصی در تمامی جایگاه‌های مطالبه‌گر در بخش‌های مختلف اقتصادی به‌ویژه اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استقبال می‌کنیم.

حضور فعال و پرتعداد فعالان دلسوز صنعت فاوا در لیست‌های مطرح در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، فرصتی مغتنم برای ایجاد اتحاد راهبردی با سایر فعالان اقتصادی، صنعتی و بازرگانی کشور را برای خانواده بزرگ کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال به همراه داشته و امکان تحقق اهداف و مطالبه‌گری بخش خصوصی را قوت می‌بخشد.

در انتها ضمن درخواست مؤکد از تمامی شرکت‌ها و اشخاص عضو خانواده بزرگ فاوای کشور به مشارکت و حضور فعال در انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در روز شنبه مورخ ۲۰ اسفندماه جاری، اعلام می‌داریم تشکل‌های همسو در حوزه فاوا، از تمامی کاندیداهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فعالین حوزه‌های اقتصاد نوآوری و دیجیتال حمایت می‌نماید.

اسامی کاندیداهای مورد حمایت تشکل‌های همسو حوزه فاوا (به ترتیب حروف الفبا) به شرح ذیل است:

سادینا آبایی، حمید بهنگار، محسن بهرامی ارض اقدس ، شهاب جوانمردی، فرزین فردیس، فرهاد کرم زاده، مجید کریمی، افشین کلاهی، علیرضا کلاهی صمدی، علیرضا رسولی زاده و مازیار نوربخش

کاندیداهای مورد حمایت تشکل‌های همسوی حوزه فاوا در دهمین‌دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-03-09 12:27

افزودن دیدگاه جدید