کد مطلب: 

278170

1649؛ راه ارتباطی متقاضیان مردمی با سامانه زمین

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف تسهیل ارتباط متقاضیان مردمی و نیز ایجاد امکان پیگیری درخواست‌ها، مرکز تماس (1649) خود را راه‌اندازی کرد.
1649

به گزارش سیتنا، مرکز تماس سامانه پنجره واحد مدیریت زمین راه‌اندازی شد.

در حال حاضر، مرکز تماس سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با سرشماره 1649 و داخلی (2) دارای آمادگی لازم جهت پاسخ به سوالات کاربران این سامانه است. البته مدیریت ارائه خدمات در سامانه زمین به گونه‌ای ترسیم شده است که متقاضیان مجوزهای این حوزه به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند. به طوری که حدود 13 درصد از خدمات کلان شناسه دار سازمان امور اداری و استخدامی به صورت یک جا در پنجره واحد زمین گنجانده شده‌است.  اما در هر صورت، برقراری یک کانال ارتباطی راحت و به سادگی یک تماس تلفنی می‌تواند امور پیگیری را برای هم‌وطنانی که به هر دلیلی امکان پیگیری الکترونیکی و یا دسترسی به اینترنت را ندارند، سهل و امکان‌پذیر می‌نماید.

گفتنی است، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در راستای استفاده تمام طیف‌های جامعه از خدمات این سامانه، راهکارهای دیگری نیز اتخاذ کرده است. از جمله این که چندی پیش، امکانی برای افراد کم برخوردار جامعه به ویژه افراد ناتوان، کم توان و معلول فراهم شد که طی آن می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-07 12:42

افزودن دیدگاه جدید