کد مطلب: 

278098

آیا بیت کوین به کانال 19 هزار دلاری وارد می‌شود؟

روند این روزهای بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی بسیاری از تحلیل‌گران را پیرامون افت قیمت بیت کوین به کمتر از 19 هزار دلار نزدیک کرده است.
بیت کوین

به گزارش سیتنا، بیت کوین در یک ماه گذشته، قیمت 24 هزار و 800 دلار را هم تجربه کرد. با این وجود این مرزشکنی ها به حفظ قیمت در کانال های بالای 24 هزار دلار و عبور ارزش نخستین ارز دیجیتال از کانال 25 هزار دلار نینجامید.

بازدهی بازار بیت کوین، با گذشت دو ماه از سال 2023، در دو هفته و یک ماه گذشته منفی شده است. هرچند در جریان معاملات یک روز اخیر، 0.6 درصد بازدهی مثبت برای بیت کوین ثبت شده اما، دارندگان این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته 2.7- درصد زیان دیده اند. هم چنین بازدهی نخستین ارز دیجیتال در دو هفته اخیر 8.6- درصد گزارش شده است.

بیت کوین در یک ماه گذشته توانست با عبور از مرزهای مقاومتی، امیدها به افزایش قیمت را تقویت کند. اما در یک ماه اخیر، بازدهی این رمز ارز به 4.3- درصد رسیده است. امروز بیت کوین با قیمت 22 هزار و 520 تومان معامله شده است که بیش از 47 درصد با قیمت این ارز دیجیتال در پنج مارس سال گذشته فاصله دارد.

در بازار اتریوم در پنج بازه زمانی، بازدهی ذخیره کنندگان منفی بوده است. در یک هفته اخیر دارندگان اتریوم 1.5- درصد ضرر کرده اند. هم چنین در یک ماه اخیر، بازدهی در بازار این ارز دیجیتال به 4.7- درصد رسیده است. بالاترین قیمت اتریوم در یک ماه گذشته بیش از یک هزار و 700 دلار بوده است درحالیکه این ارز دیجیتال، امروز با قیمت یک هزار و 596 دلار معامله شده است.

روند این روزهای بازار، پیش بینی بسیاری از تحلیل گران را درباره افت قیمت به کمتر از 19 هزار دلار نزدیک کرده است. باید دید در ماه های آینده کنش های بانکی در ایالات متحده آمریکا، تغییر سیاست های دولتی در چین نسبت به استخراج و معامله رمزارزها و رخدادهای خُرد مثل برگزاری دادگاه سم بنکمن فرید و تغییر رویه در صرافی بایننس چه اثری بر بازار بر جای می گذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-05 15:20

افزودن دیدگاه جدید