کد مطلب: 

277699

عرضه اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به بازار

امکان استفاده از اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در نسخه‌های اندروید و ios فراهم شد.
پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

به گزارش سیتنا، نرم‌افزار کاربردی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به بازار عرضه شد.

ایجاد امکان استفاده از اپلیکیشن پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در نسخه‌های اندروید و ios فراهم شد. به طوری که از این پس کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند علاوه بر نسخه تحت وب این سامانه، می‌توانند بر روی گوشی تلفن همراه خود نیز از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

امکان دانلود این برنامه از امروز (سوم اسفند ماه) در فروشگاه‌های داخلی نرم‌افزار فراهم است و البته لینک دانلود آن نیز بر روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی https://my.gov.ir قرار دارد. گفتنی است، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، یک پلتفرم ملی یکپارچه است که بسیاری از خدمات استعلامی دولتی و عمومی کشور را با یک بار احراز هویت و بدون مراجعه حضوری به مردم ارائه می‌دهد.

پرتقاضاترین خدمات استعلامی این پلتفرم عبارت از سرویس‌های رهگیری مرسوله پستی، استعلام بیمه نامه، اعتبار دفترچه بیمه درمانی، استعلام وضعیت کووید و دریافت گواهی واکسیناسیون داخلی است. تا کنون 123 دستگاه به این پلتفرم ملی متصل شده‌اند که از این میزان، اتصال 118 دستگاه از طریق سامانه‌های ملی و استانی بوده است و پنج دستگاه نیز از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور به پنجره ملی اتصال یافته‌اند.

 اپلیکیشن

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-02-22 12:05

افزودن دیدگاه جدید