کد مطلب: 

277651

کلاهبرداری ارز دیجیتال با وعده سود کلان

رئیس پلیس فتا استان یزد از شناسایی فرد کلاهبردار که در پوشش سرمایه گذاری ارز دیجیتال و دریافت سود کلان به روش پانزی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمود، خبر داد.
کلاهبرداری

به گزارش سیتنا، سرهنگ مرتضی ابوطالبی ‌گفت: با مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس‌ فتا مبنی برسرقت موجودی کیف پول الکترونیکی آن‌ها، موضوع بصورت ویژه دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی درادامه اظهار داشت: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند مدتی قبل به‌ قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به خرید ارز دیجیتال نمودند ولی پس از مدتی متوجه ‏به سرقت رفتن موجودی حسابشان شدند.‏

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و بررسی‌های اولیه مستندات دیجیتالی ارائه شده  وانجام اقدامات تخصصی، فرد مورد نظر شناسایی شد.

این مقام مسئول افزود: با اقدامات صورت گرفته محل اختفای متهم که در یکی از استان‌های شمال کشور می‌باشد، شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال گردید.

سرهنگ ابوطالبی خاطر نشان کرد: شهروندان از تبلیغاتی با عناوین دریافت  سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه های استخراج، اجتناب نمایند.

رئیس پلیس فتا استان یزد به شهروندان گفت : توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس 096380 و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-02-21 10:24

افزودن دیدگاه جدید