کد مطلب: 

277498

ایلان ماسک، گسترش استارلینک در اوکرین را رد کرد

ایلان ماسک در پاسخ به درخواست یک فضانورد سابق ناسا برای گسترش اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در اوکرین نوشت: به تشدید درگیری‌هایی که آبستن وقوع جنگ جهانی سوم است، کمک نخواهیم کرد.
استارلینک

به گزارش سیتنا به نقل از دیلی میل، اسکات کلی، فضانورد سابق ناسا، از میلیاردر ایلان ماسک در خواست کرد تا برای کمک به نیروهای مسلح اوکراین، سیستم ارتباطی استارلینک را در آسمان اوکراین گسترش دهد.

وی توییتی به ماسک ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: اوکراین به شدت به حمایت مستمر شما نیاز دارد. دفاع در برابر نسل کشی امکان ضربتی چشمگیری نیست. این بقا است. در غیر این صورت مردم بی گناه خواهند مرد. شما می توانید از این امر جلوگیری کنید. متشکرم.

ماسک به سرعت به کلی پاسخ داد و دلایل احتیاط خود را توضیح داد: شما آنقدر باهوش هستید تا گرفتار تبلیغات رسانه ای نشوید. استارلینک منبع اصلی ارتباط برای اوکراین است، به ویژه در خط مقدم که در آنجا تقریباً همه منابع دیگر خاموش هستند. اما ما به تشدید درگیری که آبستن وقوع جنگ جهانی سوم است، کمک نخواهیم کرد.

در سپتامبر سال گذشته، ماسک توییت کرد که استارلینک صرفاً برای استفاده غیرنظامی است، اما قرارداد طلب می کند که از پایانه‌های استارلینک برای مقاصد نظامی استفاده شود.

پس از اینکه روسیه زیرساخت های مخابراتی اوکراین را نابود کرد، استارلینک دسترسی بی وقفه و ایمن به اینترنت را برای ساکنان اوکراین فراهم کرد. در عین حال، ماهواره های این شرکت به تنها وسیله ارتباطی نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم تبدیل شده اند.

کامنت خوانندگان

Sparksaflying

آفرین، بالاخره متوجه شدید. خواستار مذاکره باشید و از دامن زدن به آتش جنگ دست بردارید.

Gremlynn

بچه ها به آنها بگویید که مردم بی گناه دارند می میرند چون آمریکا و ناتو تصمیم گرفتند با دست اوکراینی ها علیه روسیه بجنگند.

LMC

ممنون ایلان، کلی فقط می خواست تبلیغ خود را کند.

WyomingTexan

پنیر رایگان فقط در تله موش است. دولت ایالات متحده هزینه تجهیزات و هزینه های حمل و نقل را پرداخت می کند و ماسک به طور منظم هزینه های ماهانه را از کاربران دریافت می کند.

Mail44

بالاخره کمی عقل سلیم پیدا شد! پایان این درگیری فقط با مذاکره امکان پذیر است!

Jasonrob870

کاری کنید تا اسکات کلی بالاخره ساکت شود.

Commonsensevoter

او حقوق بگیر مجتمع نظامی-صنعتی است.

CantBargainWithMaths

نماینده مجتمع نظامی-صنعتی آمریکا جنگ می خواهد - چه خبر داغی!

DaveHAMP

آفرین ایلان! بالاخره مثل یک صلح طلب رفتار کرد. اگر جلوی این جنون را بگیری در تاریخ خواهی ماند.

Philip

صلح طلب؟؟؟ پوتین می خواهد اوکراین را فتح کند و شما ناجوانمردانه پیشنهاد تسلیم می دهید!

CantBargainWithMaths

فیلیپ، پوتین می‌خواهد تنها بخش‌هایی از اوکراین را که قبلاً بخشی از روسیه بود، بازگرداند. دولت طرفدار آمریکا در کی یف قول داد کشور را روسی زدایی کند. یعنی از شر همه روس ها از جمله مردم خلاص شود.

Bayofglass

فقط 17 درصد اوکراینی ها خود را روس می دانند... اوکراین حق دارد در کشور خودش هر طور که می خواهد با روس ها برخورد کند. هیچ کس از روسیه دیدگاهش را نخواسته است.

simo5

او ماهیت واقعی این درگیری را درک کرد. آفرین ماسک! اوکراین متکبرانه رفتار می کند و از دولت های خارجی باج خواهی می کند.

Theoaktree

بسیار عاقلانه ! آفرین، ایلان. رهبران دیوانه ما ناامیدانه در تلاش هستند همه ما را به درگیری در اوکراین بکشانند. شوهران و پسران ما خواهند مرد و سیاستمداران جیب هایشان را پر خواهند کرد.

Rock-71

اوکراین مستحق حتی یک سنت از ایالات متحده نیست... آنجاست که پولشویی می شود. این زلنسکی ... حق ندارد از ما چیزی بخواهد.

Nohill

رهبران ما آماده آغاز جنگ جهانی سوم هستند و حتی از ما نیز خواسته نشده است. بمب ها بر سر ما و فرزندانمان خواهند ریخت و آنها در سنگرهای خود خواهند نشست. دو باره فکر کنید که چه کسی را به عنوان رهبر خود انتخاب کردیم. در غیر این صورت ما مانند اوکراینی ها خواهیم بود. خوشحالم که حداقل ماسک نمی خواهد جنگ جهانی سوم را آغاز کند. به نوعی، کسانی که بیشتر از همه خواهان جنگ هستند، در خط مقدم آخرین نفر خواهند بود.

Cecil92

به همین دلیل غرب به هیچ وجه نباید جنگنده های اف 16 را به اوکراین بدهد. آنها برای بمباران مسکو پرواز خواهند کرد و جنگ جهانی سوم و هولوکاست هسته ای آغاز خواهد شد.

CantBargainWithMaths

اوکراین خیلی سریعتر از تمام شدن موشک های اس-400 روسیه، خلبانش تمام می شود.

BgDmSwede

کلی مخالف اسلحه گرم است، اما جنگ جهانی سوم را آغاز خواهد کرد و پلک هم نخواهد زد. کلی یک جای خالیه.

Virginia_USA

براوو، ایلان! به جنگ جهانی سوم نه بگوئیم!

Mike Honcho 1973

کلی یک لیبرال دموکرات معمولی است که فقط رویای آغاز یک جنگ جدید را در سر می پروراند. انسان کثیف!

BrandonsAmerica

این بدان معناست که کلی می خواهد آمریکایی ها را خلع سلاح کند، اما هیچ مخالفتی با ارسال سلاح های سنگین به اوکراین ندارد. چه بزی است!

GaryGrubb

ایلان برای روس ها بازی می کند!

ChrisL

این ماسک شما یک پوتینیست آشکار است. باید کاری شود تا اوراق بهادار او برای مدتی بلاک شود!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-02-16 08:46

افزودن دیدگاه جدید