کد مطلب: 

277358

فراخوان مرکز تتا برای دعوت از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان حوزه مالی

مرکز تتا طی فراخوانی در جهت حمایت از کسب‌و‌کارهای داخلی و دانش‌بنیان، از کلیه شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان فعال در حوزه مالی (Fintech) دعوت می‌کند تا در صورت تمایل در طرح‌‌ها و پروژه‌های اولویت‌‌دار این مرکز مشارکت فعال داشته باشند.
فین تک ها

به گزارش سیتنا، با توجه به برنامه‌ های وزارت صمت برای روش ‌های نوین تأمین مالی تولید، حمایت از کسب و کارهای داخلی و دانش بنیان، تقویت بخش خصوصی فعال در حوزه ‌های دانش‌بنیان؛ به این وسیله از کلیه شرکت ‌های نوآور و دانش ‌بنیان فعال در حوزه مالی (Fintech) دعوت می ‌شود، تا در صورت تمایل در طرح‌ ها و پروژه ‌های اولویت‌ دار این مرکز مشارکت فعال داشته باشند.

لازم به ذکر است بخش عمده این طرح ‌ها به همت و مدیریت بخش خصوصی در حال انجام بوده و این مرکز صرفاً نقش تسهیل‌ گری و شبکه ‌سازی را بر عهده خواهد داشت.

اولویت‌ موضوعات فراخوان:

1- زیرساخت‌ و عملیات تأمین مالی زنجیره‌ای و مدیریت زنجیره تأمین

2- فروش اقساطی کالا

3- کارگزاری و تسهیل‌ گری اعطای تسهیلات ارزان ‌قیمت به مصرف‌ کنندگان

4- تضامین اعتباری

5- سایر موضوعات در حوزه مبادلات تجاری به خصوص با مصرف کننده نهایی

لذا از کلیه شرکت ‌های نوآور که در حوزه‌ های یاد شده امکان ارائه خدمات و یا محصولات را داشته و تمایل به مشارکت در این طرح ملّی را دارند، دعوت می شود درخواست خود را به صورت مکتوب حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1401 به آدرس مندرج در این فراخوان یا ایمیل homa@ecommerce.gov.ir ارسال نمایند.

آدرس پستی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، جنب کوچه حجت دوست، پلاک 15، ساختمان شهید نادری وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبقه سه، دبیرخانه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

صندوق پستی: 6385 - 14155

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-02-12 11:59

افزودن دیدگاه جدید