کد مطلب: 

277042

مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سیتنا: کاهش ترافیک بین الملل ناشی از محدودیت‌های اینترنتی، با افزایش ترافیک داخلی جبران شد

مدیرعامل ایرانسل، گفت: بر اساس طرح هایی با کمک وزارت ارتباطات، هدف‌گذاری کردیم تا با مشارکت پلتفرم‌های داخلی و مجموعه‌های تولیدکننده‌ی محتوای داخلی، کاهش ترافیک بین الملل را با افزایش ترافیک داخلی جبران کنیم.
مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سیتنا: کاهش ترافیک بین الملل ناشی از محدودیت‌های اینترنتی، با افزایش ترافیک داخلی جبران شد

دکتر بیژن عباسی آرند، در حاشیه مراسم «بهره‌برداری از پروژه‌های ایرانسل» به مناسبت دهه فجر، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون تاثیر محدودیت‌های اینترنتی ماه‌های گذشته بر درآمد و پهنای باند ایرانسل، گفت: کاهش ترافیک بین الملل و تاثیر بر درآمد اپراتورها صحت ندارد. وقتی ترافیک بین الملل کاهش می یابد، درآمد ناشی از آن بخش کاهش پیدا می کند، اما ما در این مدت افزایش ترافیک داخلی و افزایش مکالمه و پیامک داخلی را داشتیم که درآمد خوبی از آن نقطه داشتیم و جبران درآمد افت ترافیک را به همراه داشت.

مدیرعامل ایرانسل، افزود: به طور متوسط مقدار کاهش درآمد ناشی از این محدودیت ها زیر 15 درصد بوده و بنابراین خدشه ای به درآمد اپراتور وارد نکرده است و طرح هایی با کمک وزارت ارتباطات داریم که با مشارکت با پلتفرم های داخلی و مجموعه هایی که محتواهای داخلی تولید می کنند، هدف گذاری کردیم که کاهش ترافیک بین الملل را با افزایش ترافیک داخلی جبران کنیم.

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-02-02 13:31

افزودن دیدگاه جدید