کد مطلب: 

276994

ببینید| واکنش وزیر ارشاد به نامه رییس صداوسیما: شبکه خانگی یک فرصت است و ما حامی تقویت آن هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع شبکه نمایش خانگی برای حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت است و من به شدت حامی تقویت آنها هستم.
محمد مهدی اسماعیلی

به گزارش سیتنا، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز (12 بهمن ماه) هیات دولت، اظهار کرد: همه باید مطابق قانون عمل کنند؛ گلایه رییس سازمان صداوسیما هم ناشی از عدم اجرای قانون بود.

وی ادامه داد: موضوع شبکه نمایش خانگی برای حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت است و من به شدت حامی تقویت آنها هستم.

وزیر ارشاد تاکید کرد: به دنبال ایجاد وحدت بین اهالی فرهنگ و هنر هستیم.

اسماعیلی با ارایه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در برگزاری جشنواره های فجر گفت: جشنواره تئاتر، شب گذشته به پایان رسید و رسانه‌ها شاهد بودند که چه شور و شوق و شعف فوق‌العاده‌ای حاکم بود و چطور مردم، جوانان و اهالی فرهنگ و هنر از این موضوع استقبال کردند.

وی با بیان اینکه از امروز جشنواره فیلم فجر هم آغاز می‌شود، افزود: اختتامیه جشنواره شعر فجر نیز روز جمعه ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود.

وزیر فرهنگ یادآور شد، برای جشنواره فیلم فجر بیش از ۱۴۰ مهمان خارجی از شخصیت های برجسته سینمایی دنیا خواهیم داشت و برای این دوره از ۷۰ کشور آثاری ارسال شده بود که تعدادی به مرحله داوری رسیده است.

اسماعیلی به برگزاری نمایشگاه فناوری های نوین در حوزه تولید محتوا و بازی های رایانه ای در هفته آینده اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۱۹ بهمن در مصلی تهران برگزار می شود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-02-01 11:46

افزودن دیدگاه جدید