کد مطلب: 

276970

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت دهه فجر؛ از اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی تا هدیه مکالمه ۵+۵۰

ایرانسل به مناسبت چهل‌ و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بسته اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت دهه فجر؛ از اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی تا هدیه مکالمه ۵+۵۰

به گزارش سیتنا، روابط عمومی ایرانسل، اعلام کرد: اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدیه بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را به مشترکان دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است.

هدیه شگفت‌انگیز ۴۴ گیگابایتی

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۴۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی روزهای دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

هدیه مکالمه ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1.7 (117 رای)
سیتنا 1
2023-01-31 17:36

افزودن دیدگاه جدید