کد مطلب: 

276969

ستاره‌اول موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

شرکت ستاره اول پس از کسب تندیس بلورین در دوره گذشته جایزه مدیریت مالی ایران، در ادامه روند صعودی و رو به رشد خود موفق به کسب با ارزش ترین تندیس این همایش، یعنی «تندیس زرین» در دوره سیزدهم شد که محمدجواد صدوقی، مدیرعامل این شرکت، نشان را دریافت نمود.
ستاره‌اول موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

به گزارش سیتنا، سیزدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران، سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری، شخصیت های علمی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

شرکت ستاره اول پس از کسب تندیس بلورین در سال گذشته، امسال در ادامه روند صعودی و رو به رشد خود موفق به کسب با ارزش ترین تندیس این همایش، یعنی «تندیس زرین» شد که محمدجواد صدوقی مدیرعامل این شرکت، نشان را دریافت نمود.

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ آغاز گردیده که طراحی مدل این جایزه  توسط اساتید و متخصصین خبره در مدل‌های مطرح دنیا صورت گرفته است، به گونه‌ای که در این مدل ارزیابی حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری انجام می‌پذیرد و برگزاری آن بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده است.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 1
2023-01-31 17:29

افزودن دیدگاه جدید