کد مطلب: 

276951

اخراج نیروها در دره سیلیکون، جای خالی برای استخدام را باز کرد

با وجود موج فزاینده اخراج کارکنان در دره سیلیکون معروف در ایالات متحده، هنوز مشاغل مورد نیاز و مهم وجود دارد که از جمله مهمترین این مشاغل می‌توان به سمت «توسعه دهنده نرم افزار کامل» اشاره کرد.
اخراج نیروها در دره سیلیکون، جای خالی برای استخدام را باز کرد

به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، توسعه دهندگان نرم‌افزار تمام عیار، به لطف چشم‌انداز قوی برای این شغل در ۱۰ سال آینده و تقاضای فزاینده برای این متخصصان ماهر در بسیاری از صنایع، رتبه اول را در رتبه‌بندی سالانه «بهترین مشاغل» در ایالات متحده کسب کردند.

همچنین این شغل برای حقوق و درصد افراد حرفه‌ای که می‌توانند از راه دور یا در یک محیط کاری مختلط که ترکیبی از دفتر کار و دورکاری است، کار کنند، امتیاز بالایی دریافت کرد.

رتبه نخست امارات در ۱۵۲ شاخص جهانی توسعه و اقتصاد

این شغل دارای مزایای بسیاری است. طبق گفته شرکت تحقیقاتی Indeed، نه تنها میانگین ​​حقوق یک شغل «توسعه‌دهنده نرم‌افزار یکپارچه» ۱۲۹۶۳۷ دلار است، بلکه این شغل انعطاف‌پذیری زیادی را در محل کار ارائه می‌دهد و نیازی به مدرک دانشگاهی ندارد.

حداقل ۵۰ درصد از آگهی‌های شغلی که در پایگاه داده Indeed برای موقعیت «توسعه‌دهنده کامل» ظاهر می‌شوند، امکان گزینه‌های کار از راه دور یا ترکیبی را فراهم می‌کنند.

تقاضا برای توسعه دهندگان نرم‌افزار تمام عیار، که مسئولیت‌های اصلی آن‌ها شامل ساختن پیکره‌بندی یک وب‌سایت یا برنامه، نوشتن کد و نگهداری نرم‌افزار است، در ماه‌های اخیر از بخش فناوری پیشی گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-01-31 10:28

افزودن دیدگاه جدید