کد مطلب: 

276884

قطع فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت دلیل اختلال در اینترنت استان مازندران

به دنبال قطعی اینترنت شهرهای ساری، نکا و بخشی از شهر قائمشهر در استان مازندران، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران به سیتنا، توضیح داد: بر اساس جدیدترین پیگیری‌ها، فیبرنوری قطع شده در استان مازندران مرتبط با فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت است و برخی ارتباطات شرکت مخابرات هم در آن منطقه بر روی این فیبر بوده که دچار قطعی شده است و تا چند ساعت آینده رفع می‌شود.
قطع فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت دلیل اختلال در اینترنت استان مازندران

به دنبال قطعی اینترنت شهرهای ساری، نکا و بخشی از شهر قائمشهر در استان مازندران که به دلیل اختلال در مسیر فیبرنوری از ساعت ۱۱:۱۵ امروز یکشنبه رخ داد (اینجا)، محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون این اختلال، توضیح داد: بر اساس جدیدترین پیگیری‌ها، فیبرنوری قطع شده در استان مازندران مرتبط با فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت است و برخی ارتباطات شرکت مخابرات هم در آن منطقه بر روی این فیبر بوده است که دچار قطعی شده و تا چند ساعت آینده رفع می‌شود.

در همین حال، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران هم گفت: در دو نقطه از مسیر فیبر نوری بابل به قائمشهر و همچنین قائم‌شهر به ساری اختلال ایجاد شده است که کارشناسان زیرساخت هم اکنون برای ارزیابی علت به محل اعزام شده‌اند.

اسماعیل اعزی زمان دقیق وصل مجدد اینترنت در این شهرستان‌ها را نامشخص اعلام کرد.

او توضیح داد: همچنین اختلال در تلفن همراه خط ایرانسل در مرکز استان و شهرستان های قائمشهر و نکا وجود دارد. این اختلال هم در حوزه تلفن همراه، خانگی و اداری نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-01-29 14:35

افزودن دیدگاه جدید